Exclusieve collectie zorgt voor stormloop bij H&M Antwerpen

Exclusieve collectie zorgt voor stormloop bij H&M Antwerpen

In Antwerpen is sinds vandaag de exclusieve Balmain-collectie te krijgen bij de Zweedse modeketen H&M. Dat zorgde voor een ware stormloop en lange wachtrijen. De verkoop ging om 9 uur van start en toen stonden er al heel wat mensen te wachten.

Beperkte collectie voor mannen en vrouwen

De Balmain-collectie kadert in de strategie van H&M om regelmatig samen te werken met bekende modehuizen. Deze keer was het dus de beurt aan het Parijse modehuis Balmain, dat een exclusieve collectie heeft ontworpen voor H&M. Die collectie zal maar beperkt te koop zijn bij H&M.


De collectie van Balmain is slechts bij enkele winkels te vinden en kan ook online gekocht worden. De collectie bestaat uit jurken, broeken, jasjes en accessoires. Balmain heeft zowel voor mannen als voor vrouwen een collectie ontworpen.


H&M werkte eerder ook al onder andere samen met de Britse ontwerpster Stella McCartney. Daarnaast laat het regelmatig collecties samenstellen door bekende figuren, zoals onder andere David Beckham.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando maakt aankoop inruilen nog eenvoudiger

18/12/2017

Zalando heeft met zijn "Order Exchange Service" een manier gevonden om het inruilen van een kledingstuk nog eenvoudiger te maken. Klanten kunnen via de dienst in één stap een kledingstuk terugsturen en het in een andere maat geleverd krijgen.

COS mag dan toch winkel openen op Dansaertstraat

18/12/2017

Na jaren van problemen en protesten mag de Zweedse modeketen COS, dat onderdeel is van de H&M Group, volgend jaar dan toch een vestiging openen op de Dansaertstraat in Brussel.

H&M wil Brusselse vestiging sluiten

18/12/2017

De Zweedse modegroep H&M heeft bij de bekendmaking van de resultaten van het vierde kwartaal laten verstaan dat het meer winkels wil sluiten. Een van die vestigingen bevindt zich in het winkelcentrum City 2 in Brussel.

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Back to top