Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Het Italiaanse Fendi heeft onder de naam Fendi Fun een pop-upwinkel geopend in het Britse luxewarenhuis Harrods. De winkel zal tot het einde van deze maand open blijven.

Pop-up als arcadehal

Met Fendi Fun wil Fendi zich van zijn meest speelse kant laten zien. Dat laat zich niet allen zien in het aangeboden assortiment, maar ook in de aankleding van de pop-upwinkel. De winkel is immers aangekleed als een arcadehal, waarbij de producten zijn opgesteld in de typische grijpkasten die terug te vinden zijn op de kermis.

 

Ook de nieuwste collectie handtassen van Fendi, By the Way, is te vinden in de winkel. Die kunnen bij een schietkraam gepersonaliseerd worden met de initialen van de klant.

 

Het Italiaanse merk Fendi is onderdeel van het luxeconcern LVMH en werd in 1925 opgericht. Momenteel heeft het meer dan 100 winkels wereldwijd. Fendi is vooral bekend vanwege zijn handtassen, maar verkoopt ook uurwerken, schrijfgerief en brilmonturen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Back to top