Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Het Italiaanse Fendi heeft onder de naam Fendi Fun een pop-upwinkel geopend in het Britse luxewarenhuis Harrods. De winkel zal tot het einde van deze maand open blijven.

Pop-up als arcadehal

Met Fendi Fun wil Fendi zich van zijn meest speelse kant laten zien. Dat laat zich niet allen zien in het aangeboden assortiment, maar ook in de aankleding van de pop-upwinkel. De winkel is immers aangekleed als een arcadehal, waarbij de producten zijn opgesteld in de typische grijpkasten die terug te vinden zijn op de kermis.

 

Ook de nieuwste collectie handtassen van Fendi, By the Way, is te vinden in de winkel. Die kunnen bij een schietkraam gepersonaliseerd worden met de initialen van de klant.

 

Het Italiaanse merk Fendi is onderdeel van het luxeconcern LVMH en werd in 1925 opgericht. Momenteel heeft het meer dan 100 winkels wereldwijd. Fendi is vooral bekend vanwege zijn handtassen, maar verkoopt ook uurwerken, schrijfgerief en brilmonturen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe investeerders is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Willem Eelman verlaat C&A

21/11/2017

Chief operation & transformation officer Willem Eelman heeft bevestigd dat hij textielketen C&A zal verlaten. Hij was van 2014 tot september 2016 CFO bij het bedrijf, waarna hij zijn huidige rol opnam.

Back to top