Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Het Italiaanse Fendi heeft onder de naam Fendi Fun een pop-upwinkel geopend in het Britse luxewarenhuis Harrods. De winkel zal tot het einde van deze maand open blijven.

Pop-up als arcadehal

Met Fendi Fun wil Fendi zich van zijn meest speelse kant laten zien. Dat laat zich niet allen zien in het aangeboden assortiment, maar ook in de aankleding van de pop-upwinkel. De winkel is immers aangekleed als een arcadehal, waarbij de producten zijn opgesteld in de typische grijpkasten die terug te vinden zijn op de kermis.

 

Ook de nieuwste collectie handtassen van Fendi, By the Way, is te vinden in de winkel. Die kunnen bij een schietkraam gepersonaliseerd worden met de initialen van de klant.

 

Het Italiaanse merk Fendi is onderdeel van het luxeconcern LVMH en werd in 1925 opgericht. Momenteel heeft het meer dan 100 winkels wereldwijd. Fendi is vooral bekend vanwege zijn handtassen, maar verkoopt ook uurwerken, schrijfgerief en brilmonturen.

Tags: