Fendi opent pop-upwinkel in Harrods | RetailDetail

Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Fendi opent pop-upwinkel in Harrods

Het Italiaanse Fendi heeft onder de naam Fendi Fun een pop-upwinkel geopend in het Britse luxewarenhuis Harrods. De winkel zal tot het einde van deze maand open blijven.

Pop-up als arcadehal

Met Fendi Fun wil Fendi zich van zijn meest speelse kant laten zien. Dat laat zich niet allen zien in het aangeboden assortiment, maar ook in de aankleding van de pop-upwinkel. De winkel is immers aangekleed als een arcadehal, waarbij de producten zijn opgesteld in de typische grijpkasten die terug te vinden zijn op de kermis.

 

Ook de nieuwste collectie handtassen van Fendi, By the Way, is te vinden in de winkel. Die kunnen bij een schietkraam gepersonaliseerd worden met de initialen van de klant.

 

Het Italiaanse merk Fendi is onderdeel van het luxeconcern LVMH en werd in 1925 opgericht. Momenteel heeft het meer dan 100 winkels wereldwijd. Fendi is vooral bekend vanwege zijn handtassen, maar verkoopt ook uurwerken, schrijfgerief en brilmonturen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.