FNG Group voegt nieuwe merken toe

FNG Group voegt nieuwe merken toe

De Belgische modegroep FNG Group, die onder andere de merken Fred & Ginger en CKs in zijn portefeuille heeft, gaat enkele nieuwe merken toevoegen aan zijn arsenaal. De aanwinsten komen over van de Nederlandse Coltex Retail Group.

Steps en Superstar

In een eerste fase zal het centraal aangestuurd aankoopplatform uitbreiden met kantoren in New Delhi, Istanboel en Hongkong. Zo "zal FNG nog beter kunnen inspelen op operationele performantie enerzijds en op het maatschappelijk verantwoord kader anderzijds", stelt de groep.

 

Daarna zullen de damesmerken Steps en Superstar toegevoegd worden aan het pakket van FNG Group, die een aanvoer krijgen naar een driehonderdtal eigen verkooppunten en 1.500 multibrandstores. De omzet zal stijgen naar 225 miljoen euro per jaar.

 

Door de toevoeging van de merken Steps en Superstar wordt FNG Group een Beneluxspeler met meer dan 1.800 werknemers. De groep werd in 2003 opgericht door drie burgerlijke ingenieurs.

Tags: