Gianni Georgiades nieuwe topman Ugg-laarsjes | RetailDetail

Gianni Georgiades nieuwe topman Ugg-laarsjes

Gianni Georgiades nieuwe topman Ugg-laarsjes

Gianni Georgiades is benoemd tot nieuwe managing director bij Deckers Outdoor Corporation van de zone Europa, het Midden-Oosten en Afrika. In die functie volgt hij Steve Murray op, die vorige maand Deckers verliet.

Interne promotie

Deckers Outdoor Corporation is het moederbedrijf van merken zoals Ugg en Teva. Gianni Georgiades wordt van binnen het bedrijf gepromoveerd naar zijn nieuwe positie: tot nu toe was hij managing director voor het Verenigd Koninkrijk.

 

Voor Georgiades in 2010 Deckers Outdoor Corporation vervoegde, was hij onder andere international sales manager voor het Verenigd Koninkrijk en Noord-Europa bij DSquared2, Maison Martin Margiela en Ungaro. Hij was ook nog commercieel directeur bij J. Lindeberg.

 

Deckers Outdoor Corporation werd in 1975 opgericht in de Verenigde Staten en is momenteel verantwoordelijk voor zes merken: Ugg, Teva, Sanuk, Tsubo, Ahnu en Mozo. Het vergaarde grote bekendheid toen de schoenen van het merk Ugg een wereldwijde trend werden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.