Gigue opent Hasseltse boetiek

Gigue opent Hasseltse boetiek

Het Belgische modemerk Gigue heeft in Hasselt een nieuwe boetiek geopend, ondertussen al de zesde eigen winkel van het merk in België. De winkel bevindt zich pal in het centrum van de stad en opende vorige week zijn deuren.

Typische inrichting

Na winkels in Antwerpen, Kortrijk, Gent, Maastricht en Knokke is dit de zesde boetiek van het Belgische merk. Voor de inrichting werd opnieuw gekozen voor warme zandtinten in combinatie met notelaar en wit.


Het merk Gigue werd meer dan twintig jaar geleden, in 1991, opgericht door Jo Wyckmans. Vandaag is het bedrijf nog altijd in familiehanden, met dochter Audrey die rond het jaar 2000 de verantwoordelijkheid nam over de collecties van het merk. De collecties worden verkocht in België, Nederland, Luxemburg en Zwitserland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Recordwinst voor moederbedrijf Uniqlo

11/01/2018

Fast Retailing, het moederbedrijf van het Japanse modemerk Uniqlo, heeft in het eerste kwartaal een recordwinst neergezet. Dat heeft het te danken aan de verkoop in het buitenland, die voor het eerst groter was dan die in Japan.

Lichte omzetgroei voor Marie Jo & Co

11/01/2018

De Oost-Vlaamse lingerieproducent Van de Velde heeft in 2017 een lichte omzetgroei geboekt tot 208,7 miljoen euro. De retailtak scoorde daarbij een stuk beter deed dan de groothandelsactiviteiten.

Back to top