Happy Socks keert terug naar Antwerpen

Happy Socks keert terug naar Antwerpen

In zowat heel West-Europa openen de komende dagen en weken pop-upwinkels van Happy Socks hun deuren en net als vorig jaar is ook Antwerpen weer van de partij. Dit keer koos het merk wel voor de Stadsfeestzaal op de Meir.

Happy Socks by Snoop Dogg

Op vrijdag 14 november opent Happy Socks een tijdelijke winkel in de Stadsfeestzaal op de Meir. Voor het Zweedse modeaccessoiremerk is het meteen een comeback in Antwerpen, want vorig jaar opende hey ook al een tijdelijke winkel in de Kammenstraat. Blijkbaar met succes, aangezien het merk dit jaar al terugkeert naar de stad.

 

Bij Happy Socks Antwerp zullen alle collecties van het Zweedse merk te koop zijn: niet alleen de kleurrijke sokken voor volwassenen, waarmee alles begon in 2008, maar ook de 'Socks for Kids'-lijn en zelfs de allereerste collectie ondergoed voor mannen en vrouwen. Al zal de meeste aandacht wellicht toch uitgaan naar Happy Socks x Snoop Dogg (foto), exclusieve sokken ontworpen door de Amerikaanse rapper Snoop Dogg.

 

Nog meer 'blije' pop-ups

De Antwerpse pop-upwinkel is slechts een van de vele die Happy Socks de komende dagen en weken uitrolt in West-Europa. Er komen er ook nog in Oostenrijk (Wenen), Groot-Brittannië (Londen), Frankrijk (twee in Parijs), Duitsland (Berlijn), Italië (Milaan en Venetië), Spanje (Barcelona) en drie in Zweden (Arlanda, Tanumshede en Täby).

 

Ook Nederland staat op het verlanglijstje, maar Happy Socks is er naar verluidt nog op zoek naar een geschikte locatie. Happy Socks wordt vandaag al verkocht in meer dan 70 landen wereldwijd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Recordwinst voor moederbedrijf Uniqlo

11/01/2018

Fast Retailing, het moederbedrijf van het Japanse modemerk Uniqlo, heeft in het eerste kwartaal een recordwinst neergezet. Dat heeft het te danken aan de verkoop in het buitenland, die voor het eerst groter was dan die in Japan.

Lichte omzetgroei voor Marie Jo & Co

11/01/2018

De Oost-Vlaamse lingerieproducent Van de Velde heeft in 2017 een lichte omzetgroei geboekt tot 208,7 miljoen euro. De retailtak scoorde daarbij een stuk beter deed dan de groothandelsactiviteiten.

Back to top