Hele reeks nieuwe boetieks voor Maasmechelen Village | RetailDetail

Hele reeks nieuwe boetieks voor Maasmechelen Village

Hele reeks nieuwe boetieks voor Maasmechelen Village

Maasmechelen Village mag voor het nieuwe winterseizoen een heleboel nieuwe boetieks verwelkomen. Tegen 12 oktober zullen in totaal tien merken een nieuwe outlet hebben geopend in Maasmechelen, één van de negen Chic Outlet Shopping Villages in Europa.

Nieuwe Italiaanse merken

Vooral op de toevoeging van twee Italiaanse luxemerken zijn ze bij Maasmechelen Village tevreden: op 22 september opende Peuterey er zijn deuren, het Toscaanse merk dat ontstond in 2002 en vooral jassen verkoopt. Daarnaast verkoopt het ook pakken, broeken, breigoed en accessoires voor zowel mannen, vrouwen als kinderen. Op 12 oktober zal daarnaast ook Max Mara een boetiek openen.

 

Ook niet-Italiaanse merken hebben onlangs een nieuwe outlet geopend, zoals Ted Baker en UGG Australia (met hun enige outlet in de Benelux). Verder openden ook het Brusselse ledermerk Neuville, juwelier Swarovski, het Britse schoenenmerk Clarks, de ademende schoenen Geox, het Amerikaanse kledingmerk Tommy Hilfiger en het Nederlandse kledingmerk Scotch & Soda een nieuwe outletboetiek in Maasmechelen Village.

 

Maasmechelen Village groepeert meer dan honderd boetieks, waar je luxeartikelen kan vinden tegen een verlaagde prijs. Het maakt deel uit van Chic Outlet Shopping, dat naast Maasmechelen nog acht andere outlet villages heeft in de nabijheid van enkele grote Europese steden. In 2014 zal het tiende Village zijn deuren openen in de buurt van Shanghai.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.

Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé

11/04/2018

De Franse lingerieketen Etam heropent deze maand twee winkels die het heeft vernieuwd. De winkels, in de winkelcentra van Woluwé en Doornik, openen op 14 en op 21 april de deuren.