Hele reeks nieuwe boetieks voor Maasmechelen Village

Hele reeks nieuwe boetieks voor Maasmechelen Village

Maasmechelen Village mag voor het nieuwe winterseizoen een heleboel nieuwe boetieks verwelkomen. Tegen 12 oktober zullen in totaal tien merken een nieuwe outlet hebben geopend in Maasmechelen, één van de negen Chic Outlet Shopping Villages in Europa.

Nieuwe Italiaanse merken

Vooral op de toevoeging van twee Italiaanse luxemerken zijn ze bij Maasmechelen Village tevreden: op 22 september opende Peuterey er zijn deuren, het Toscaanse merk dat ontstond in 2002 en vooral jassen verkoopt. Daarnaast verkoopt het ook pakken, broeken, breigoed en accessoires voor zowel mannen, vrouwen als kinderen. Op 12 oktober zal daarnaast ook Max Mara een boetiek openen.

 

Ook niet-Italiaanse merken hebben onlangs een nieuwe outlet geopend, zoals Ted Baker en UGG Australia (met hun enige outlet in de Benelux). Verder openden ook het Brusselse ledermerk Neuville, juwelier Swarovski, het Britse schoenenmerk Clarks, de ademende schoenen Geox, het Amerikaanse kledingmerk Tommy Hilfiger en het Nederlandse kledingmerk Scotch & Soda een nieuwe outletboetiek in Maasmechelen Village.

 

Maasmechelen Village groepeert meer dan honderd boetieks, waar je luxeartikelen kan vinden tegen een verlaagde prijs. Het maakt deel uit van Chic Outlet Shopping, dat naast Maasmechelen nog acht andere outlet villages heeft in de nabijheid van enkele grote Europese steden. In 2014 zal het tiende Village zijn deuren openen in de buurt van Shanghai.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Glinstertje hoop voor de moderetail in 2018

08/12/2017

Het moeilijkste is voorbij voor de modesector, zegt studiebureau McKinsey. Al blijft niks zoals het was: de meeste groei is voortaan in het Zuiden en het Oosten te vinden, fast-fashion wordt sneller en de groten worden nog groter.

Weekday in de lente ook naar Brussel

06/12/2017

Na twee vestigingen in Antwerpen maakt Weekday, een van de merken van de Zweedse H&M Group, volgend jaar ook de sprong naar Brussel. In de lente moet een winkel openen aan de Kapitein Crespelstraat, vlakbij de Guldenvlieslaan

Back to top