Ice-Watch blijft winkels openen

Ice-Watch blijft winkels openen

Het Belgische horlogemerk Ice-Watch heeft in het vierde kwartaal van 2014 elf nieuwe eigen filialen geopend. Het merk opende zo maar liefst 8 nieuwe winkels in Maleisië. Ook in Tokio, Zurich en Frankfurt openden winkels.

"We zijn hier om te blijven"

"Elke keer we een winkel openen zijn we heel trots. Het toont niet enkel het belang dat Ice-Watch heeft gewonnen de voorbije jaren, maar het stuurt ook een duidelijke boodschap uit: we zijn hier om te blijven", zegt Jean-Pierre Lutgen, CEO van Ice-Watch.

 

De winkel in Tokio kwam tevens op de proppen met een nieuw concept, waarbij er geen scheiding is tussen de producten en de klanten. Consumenten kunnen dus vrij alle horloges aanraken.


Ice-Watch heeft wereldwijd momenteel 11 flagshipstores, 78 Ice-Stores en 56 kiosken waar de horloges van het merk verkocht worden. Het merk werd in 2006 opgericht en groeide al snel uit tot een toonaangevend horlogemerk bij de jongere consumenten, vooral vanwege de opvallende kleuren van de horloges.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


JBC haalt e-commercemagazijn terug naar België

17/11/2017

JBC verhuist zijn e-commercemagazijn weer van Nederland naar België. Voortaan stockeert de Belgische kledingketen zijn kleding bij Bleckmann in Grobbendonk. Dat is een onverwachte opsteker voor de Belgische e-commercesector.

H&M-dochter Monki geeft Antwerpen Belgische primeur

17/11/2017

Vandaag is in Antwerpen de eerste Belgische vestiging van het modemerk Monki geopend. Dat maakt deel uit van de Zweedse H&M Group en heeft in Europa en Azië al ongeveer 115 winkels.

Minstens 30 jobs op de helling bij Euro Shoe Group

17/11/2017

Bij Euro Shoe Group, het schoenen- en kledingconcern achter Bristol en Avance, verdwijnen ten minste dertig jobs. “De sanering zou gebeuren zonder naakte ontslagen”, zegt de 'nieuwe' topman Philippe Vanaudenhove.

Clouds of Fashion: van modeblog tot heuse retailonderneming

16/11/2017

Als jonge blogger een eigen retailonderneming uit de grond stampen, faut le faire. Laurentine Van Landeghem heeft zelfs haar studies stopgezet om zich te focussen op haar Clouds of Fashion. Op de RetailDetail Night vertelt ze haar verhaal. 

Lubach: “Eerlijke kleding is een kwestie van prioriteiten”

15/11/2017

Sinds de ramp bij Rana Plaza klinkt binnen de kledingindustrie de roep naar transparantie rond de productie van kleding, maar zondag bewees Arjen Lubach in Zondag met Lubach dat die transparantie er nog niet helemaal is.

Modeketen Canada Goose opent eerste Europese winkel

14/11/2017

De Canadese modeketen Canada Goose heeft in Londen zijn eerste Europese winkel geopend. De kleding van het merk is al langer te vinden in Europa, maar voorheen was dat enkel het geval bij multimerkenwinkels.

Back to top