Ice-Watch blijft winkels openen

Ice-Watch blijft winkels openen

Het Belgische horlogemerk Ice-Watch heeft in het vierde kwartaal van 2014 elf nieuwe eigen filialen geopend. Het merk opende zo maar liefst 8 nieuwe winkels in Maleisië. Ook in Tokio, Zurich en Frankfurt openden winkels.

"We zijn hier om te blijven"

"Elke keer we een winkel openen zijn we heel trots. Het toont niet enkel het belang dat Ice-Watch heeft gewonnen de voorbije jaren, maar het stuurt ook een duidelijke boodschap uit: we zijn hier om te blijven", zegt Jean-Pierre Lutgen, CEO van Ice-Watch.

 

De winkel in Tokio kwam tevens op de proppen met een nieuw concept, waarbij er geen scheiding is tussen de producten en de klanten. Consumenten kunnen dus vrij alle horloges aanraken.


Ice-Watch heeft wereldwijd momenteel 11 flagshipstores, 78 Ice-Stores en 56 kiosken waar de horloges van het merk verkocht worden. Het merk werd in 2006 opgericht en groeide al snel uit tot een toonaangevend horlogemerk bij de jongere consumenten, vooral vanwege de opvallende kleuren van de horloges.

Tags: