Ice-Watch blijft winkels openen | RetailDetail

Ice-Watch blijft winkels openen

Ice-Watch blijft winkels openen

Het Belgische horlogemerk Ice-Watch heeft in het vierde kwartaal van 2014 elf nieuwe eigen filialen geopend. Het merk opende zo maar liefst 8 nieuwe winkels in Maleisië. Ook in Tokio, Zurich en Frankfurt openden winkels.

"We zijn hier om te blijven"

"Elke keer we een winkel openen zijn we heel trots. Het toont niet enkel het belang dat Ice-Watch heeft gewonnen de voorbije jaren, maar het stuurt ook een duidelijke boodschap uit: we zijn hier om te blijven", zegt Jean-Pierre Lutgen, CEO van Ice-Watch.

 

De winkel in Tokio kwam tevens op de proppen met een nieuw concept, waarbij er geen scheiding is tussen de producten en de klanten. Consumenten kunnen dus vrij alle horloges aanraken.


Ice-Watch heeft wereldwijd momenteel 11 flagshipstores, 78 Ice-Stores en 56 kiosken waar de horloges van het merk verkocht worden. Het merk werd in 2006 opgericht en groeide al snel uit tot een toonaangevend horlogemerk bij de jongere consumenten, vooral vanwege de opvallende kleuren van de horloges.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.