Ice-Watch blijft winkels openen

Ice-Watch blijft winkels openen

Het Belgische horlogemerk Ice-Watch heeft in het vierde kwartaal van 2014 elf nieuwe eigen filialen geopend. Het merk opende zo maar liefst 8 nieuwe winkels in Maleisië. Ook in Tokio, Zurich en Frankfurt openden winkels.

"We zijn hier om te blijven"

"Elke keer we een winkel openen zijn we heel trots. Het toont niet enkel het belang dat Ice-Watch heeft gewonnen de voorbije jaren, maar het stuurt ook een duidelijke boodschap uit: we zijn hier om te blijven", zegt Jean-Pierre Lutgen, CEO van Ice-Watch.

 

De winkel in Tokio kwam tevens op de proppen met een nieuw concept, waarbij er geen scheiding is tussen de producten en de klanten. Consumenten kunnen dus vrij alle horloges aanraken.


Ice-Watch heeft wereldwijd momenteel 11 flagshipstores, 78 Ice-Stores en 56 kiosken waar de horloges van het merk verkocht worden. Het merk werd in 2006 opgericht en groeide al snel uit tot een toonaangevend horlogemerk bij de jongere consumenten, vooral vanwege de opvallende kleuren van de horloges.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top