Ice-Watch strikt West-Vlaamse 'WK-babe' Axelle

Ice-Watch strikt West-Vlaamse 'WK-babe' Axelle

Axelle Despiegelaere wordt het gezicht van het Belgische horlogemerk Ice-Watch. De 17-jarige West-Vlaamse groeide vorige zomer, tijdens het WK voetbal in Brazilië, plots uit tot een heuse WK-hype.

Na Gimpex en (net niet) L'Oréal

Ice-Watch was al een tijdje op zoek naar een 'gezicht' voor zijn lijn horloges en accessoires. Die heeft het Waalse bedrijf nu gevonden in de Despiegelaere. Hoe de campagne er precies zal uitzien, wordt pas bij de lancering eind deze maand duidelijk, maar we weten wel dat Ice-Watch alvast modefotograaf Marc Lagrange heeft ingehuurd.

 

'La Belle Axelle', zoals de blondine aan de andere kant van de taalgrens genoemd wordt, is met deze opdracht niet aan haar proefstuk toe. Sinds deze zomer poseert ze al voor Gimpex, een merk van luxeschoenen (foto). Die deal werd overigens eind november verlengd.

 

Even had de fotogenieke fan van Rode Duivels ook een contract bij L'Oréal beet en figureerde ze in videofilmpjes voor L'Oréal Professionnel Belgique, maar dat contract werd snel stopgezet nadat op sociale media foto's waren opgedoken waarbij ze op safari poseerde bij een doodgeschoten gemsbok: een 'jeugdzonde' waar de cosmeticareus niet om kon lachen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ontwerpersduo Capara vernieuwt de kalender in luxemode

26/09/2017

Een webshop met elf items, dat is het nieuwe digitale concept van Capara. Elke maand lanceren de zussen van de Antwerpse school een collectie van precies elf kledingstukken in beperkte oplage.

Veritas innoveert en verjongt

26/09/2017

In een modemarkt die sterk verandert, zet het jarige Veritas nog meer in op personaliseren en inspireren, zowel offline als online. Een nieuw winkelbeeld met een Scandinavische toets wil een jonger publiek verleiden.

“United Brands herstructureert en investeert”

26/09/2017

Sportketen United Brands staat niet op de rand van het faillissement, zegt oprichter en CEO Marc Piessens. Wel voert de retailer een financiële herstructurering door om met een schone lei door te starten. 

McGregor maakt opnieuw doorstart

25/09/2017

Nadat het voor de tweede keer op korte tijd failliet ging, zal McGregor, samen met zusterketens Gaastra en Adam, opnieuw een doorstart maken. De doorstart komt er onder leiding van Rens van der Schoor, die eerder ook Miss Etam en Promiss saneerde.

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Back to top