It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield

It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield

De Britse presentatrice Laura Jackson wordt het nieuwe gezicht van kledingketen Springfield en de nieuwe campagne "This is it". In enkele video's toont ze haar favoriete looks van de nieuwe collectie.

Casual stijl

Laura Jackson is vooral bekend als foodcolumniste in Groot-Brittanië, maar is daarnaast ook een stijlicoon in het land. Ze maakte voor het Spaanse Springfield zeven video's waarin ze enkele looks van de nieuwste collectie toont. "Ik hou van deze collectie omdat ze zo natuurlijk en stijlvol is. De looks die ik selecteerde tonen een eenvoud die werkt van 's morgens tot 's avonds", zegt ze in een persbericht.

 

 

Springfield ontstond in 1988 als een merk voor mannen, pas sinds 2006 verkoopt de keten ook kledij voor vrouwen. Momenteel heeft de keten winkels in meer dan veertig landen wereldwijd, zoals België, Nederland, Libanon, Zwitserland, Egypte en Mexico. De nieuwste collectie van Springfield is gericht op "moderne vrouwen met een casual stijl en een sterke persoonlijkheid".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Back to top