It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield | RetailDetail

It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield

It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield

De Britse presentatrice Laura Jackson wordt het nieuwe gezicht van kledingketen Springfield en de nieuwe campagne "This is it". In enkele video's toont ze haar favoriete looks van de nieuwe collectie.

Casual stijl

Laura Jackson is vooral bekend als foodcolumniste in Groot-Brittanië, maar is daarnaast ook een stijlicoon in het land. Ze maakte voor het Spaanse Springfield zeven video's waarin ze enkele looks van de nieuwste collectie toont. "Ik hou van deze collectie omdat ze zo natuurlijk en stijlvol is. De looks die ik selecteerde tonen een eenvoud die werkt van 's morgens tot 's avonds", zegt ze in een persbericht.

 

 

Springfield ontstond in 1988 als een merk voor mannen, pas sinds 2006 verkoopt de keten ook kledij voor vrouwen. Momenteel heeft de keten winkels in meer dan veertig landen wereldwijd, zoals België, Nederland, Libanon, Zwitserland, Egypte en Mexico. De nieuwste collectie van Springfield is gericht op "moderne vrouwen met een casual stijl en een sterke persoonlijkheid".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.