It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield

It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield

De Britse presentatrice Laura Jackson wordt het nieuwe gezicht van kledingketen Springfield en de nieuwe campagne "This is it". In enkele video's toont ze haar favoriete looks van de nieuwe collectie.

Casual stijl

Laura Jackson is vooral bekend als foodcolumniste in Groot-Brittanië, maar is daarnaast ook een stijlicoon in het land. Ze maakte voor het Spaanse Springfield zeven video's waarin ze enkele looks van de nieuwste collectie toont. "Ik hou van deze collectie omdat ze zo natuurlijk en stijlvol is. De looks die ik selecteerde tonen een eenvoud die werkt van 's morgens tot 's avonds", zegt ze in een persbericht.

 

 

Springfield ontstond in 1988 als een merk voor mannen, pas sinds 2006 verkoopt de keten ook kledij voor vrouwen. Momenteel heeft de keten winkels in meer dan veertig landen wereldwijd, zoals België, Nederland, Libanon, Zwitserland, Egypte en Mexico. De nieuwste collectie van Springfield is gericht op "moderne vrouwen met een casual stijl en een sterke persoonlijkheid".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top