It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield

It-girl Laura Jackson nieuw uithangbord van Springfield

De Britse presentatrice Laura Jackson wordt het nieuwe gezicht van kledingketen Springfield en de nieuwe campagne "This is it". In enkele video's toont ze haar favoriete looks van de nieuwe collectie.

Casual stijl

Laura Jackson is vooral bekend als foodcolumniste in Groot-Brittanië, maar is daarnaast ook een stijlicoon in het land. Ze maakte voor het Spaanse Springfield zeven video's waarin ze enkele looks van de nieuwste collectie toont. "Ik hou van deze collectie omdat ze zo natuurlijk en stijlvol is. De looks die ik selecteerde tonen een eenvoud die werkt van 's morgens tot 's avonds", zegt ze in een persbericht.

 

 

Springfield ontstond in 1988 als een merk voor mannen, pas sinds 2006 verkoopt de keten ook kledij voor vrouwen. Momenteel heeft de keten winkels in meer dan veertig landen wereldwijd, zoals België, Nederland, Libanon, Zwitserland, Egypte en Mexico. De nieuwste collectie van Springfield is gericht op "moderne vrouwen met een casual stijl en een sterke persoonlijkheid".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top