JBC viert veertigste verjaardag met klanten en buurtbewoners

JBC viert veertigste verjaardag met klanten en buurtbewoners

Modeketen JBC viert dit jaar zijn veertigste verjaardag en dat zal gepaard gaan met verschillende activiteiten en collecties. Dit weekend werden de bewoners van Houthalen al bij de festiviteiten betrokken.

Polaroids met herinneringen

JBC heeft al veertig jaar zijn hoofdkantoor in Houthalen en besloot daarom om de buren in de rest van de gemeente als eerste te laten meevieren. In de nacht van 27 op 28 februari werden zo 30.000 ballonnen bevestigd aan de brievenbussen van de 10.000 inwoners van Houthalen.

 

In de winkels van JBC zijn eveneens polaroids te vinden van Bart en Ann Claes, de kinderen van oprichter Jean-Baptiste Claes, en verschillende medewerkers, met daarop quotes die vertellen over hun tijd bij JBC. Klanten van de keten worden ook uitgenodigd om in de filialen een foto te komen maken en te vertellen waarom ze voor JBC kiezen.

 

Daarnaast zal JBC 40.000 euro weggeven aan zijn klanten, om ze te bedanken voor hun vertrouwen de voorbije jaren. De keten wil een heel jaar lang feestvieren en hint in een persbericht zelfs naar speciale verjaardagscollecties.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top