JBC viert veertigste verjaardag met klanten en buurtbewoners | RetailDetail

JBC viert veertigste verjaardag met klanten en buurtbewoners

JBC viert veertigste verjaardag met klanten en buurtbewoners

Modeketen JBC viert dit jaar zijn veertigste verjaardag en dat zal gepaard gaan met verschillende activiteiten en collecties. Dit weekend werden de bewoners van Houthalen al bij de festiviteiten betrokken.

Polaroids met herinneringen

JBC heeft al veertig jaar zijn hoofdkantoor in Houthalen en besloot daarom om de buren in de rest van de gemeente als eerste te laten meevieren. In de nacht van 27 op 28 februari werden zo 30.000 ballonnen bevestigd aan de brievenbussen van de 10.000 inwoners van Houthalen.

 

In de winkels van JBC zijn eveneens polaroids te vinden van Bart en Ann Claes, de kinderen van oprichter Jean-Baptiste Claes, en verschillende medewerkers, met daarop quotes die vertellen over hun tijd bij JBC. Klanten van de keten worden ook uitgenodigd om in de filialen een foto te komen maken en te vertellen waarom ze voor JBC kiezen.

 

Daarnaast zal JBC 40.000 euro weggeven aan zijn klanten, om ze te bedanken voor hun vertrouwen de voorbije jaren. De keten wil een heel jaar lang feestvieren en hint in een persbericht zelfs naar speciale verjaardagscollecties.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.