Klanten in ondergoedreclame Zeeman | RetailDetail

Klanten in ondergoedreclame Zeeman

Klanten in ondergoedreclame Zeeman

Winkelketen Zeeman heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd voor ondergoed, waarin het bedrijf gewone klanten laat opdraven in de kledingstukken. 90 klanten werden gekozen uit meer dan 8.000 inschrijvingen.

'Ondergoed voor iedereen'

Het doel van de campagne is aan te tonen dat Zeeman ondergoed voor iedereen heeft. "Ik vind het leuk dat Zeeman voor normale modellen heeft gekozen. Wij dragen hun ondergoed tenslotte. Die topmodellen hebben lingeriesetjes aan hun lijf die wij niet kunnen betalen", zegt Annie Karssen, één van de modellen. "Ik ben het helemaal eens met de gedachte dat veel modellen op reclameposters geen realistisch beeld geven", valt collega Pim Steemers haar bij.

 

Zeeman lanceerde een tijdje geleden een oproep aan zijn klanten, met de vraag of zij het aandurfden om in ondergoed te poseren. Die oproep werd massaal beantwoord, want de keten kreeg meer dan 8.000 inzendingen binnen. Na een casting bleven er 90 'modellen' over, die in de nieuwe reclamecampagne van Zeeman zullen te zien zijn.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.