Klanten in ondergoedreclame Zeeman | RetailDetail

Klanten in ondergoedreclame Zeeman

Klanten in ondergoedreclame Zeeman

Winkelketen Zeeman heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd voor ondergoed, waarin het bedrijf gewone klanten laat opdraven in de kledingstukken. 90 klanten werden gekozen uit meer dan 8.000 inschrijvingen.

'Ondergoed voor iedereen'

Het doel van de campagne is aan te tonen dat Zeeman ondergoed voor iedereen heeft. "Ik vind het leuk dat Zeeman voor normale modellen heeft gekozen. Wij dragen hun ondergoed tenslotte. Die topmodellen hebben lingeriesetjes aan hun lijf die wij niet kunnen betalen", zegt Annie Karssen, één van de modellen. "Ik ben het helemaal eens met de gedachte dat veel modellen op reclameposters geen realistisch beeld geven", valt collega Pim Steemers haar bij.

 

Zeeman lanceerde een tijdje geleden een oproep aan zijn klanten, met de vraag of zij het aandurfden om in ondergoed te poseren. Die oproep werd massaal beantwoord, want de keten kreeg meer dan 8.000 inzendingen binnen. Na een casting bleven er 90 'modellen' over, die in de nieuwe reclamecampagne van Zeeman zullen te zien zijn.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Monki na Antwerpen ook naar Gent

13/02/2018

Monki, een van de ketens van de Zweedse H&M-groep, opent nog voor de zomer een tweede vestiging in België. Na Antwerpen komt de keten ook naar Gent, waar ze haar intrek neemt in de Veldstraat.

Juttu steekt de taalgrens over

13/02/2018

Juttu, de zusterketen van A.S. Adventure, is klaar om heel België te veroveren. Na winkels in Antwerpen, Roeselare en Brugge komt er volgende maand een vestiging in Brussel en een Franstalige webshop. Ook Gent krijgt binnenkort een eigen vestiging.

Back to top