Klanten in ondergoedreclame Zeeman

Klanten in ondergoedreclame Zeeman

Winkelketen Zeeman heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd voor ondergoed, waarin het bedrijf gewone klanten laat opdraven in de kledingstukken. 90 klanten werden gekozen uit meer dan 8.000 inschrijvingen.

'Ondergoed voor iedereen'

Het doel van de campagne is aan te tonen dat Zeeman ondergoed voor iedereen heeft. "Ik vind het leuk dat Zeeman voor normale modellen heeft gekozen. Wij dragen hun ondergoed tenslotte. Die topmodellen hebben lingeriesetjes aan hun lijf die wij niet kunnen betalen", zegt Annie Karssen, één van de modellen. "Ik ben het helemaal eens met de gedachte dat veel modellen op reclameposters geen realistisch beeld geven", valt collega Pim Steemers haar bij.

 

Zeeman lanceerde een tijdje geleden een oproep aan zijn klanten, met de vraag of zij het aandurfden om in ondergoed te poseren. Die oproep werd massaal beantwoord, want de keten kreeg meer dan 8.000 inzendingen binnen. Na een casting bleven er 90 'modellen' over, die in de nieuwe reclamecampagne van Zeeman zullen te zien zijn.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Amazon werkt aan eigen sportkleding

17/10/2017

Amazon zou momenteel werken aan eigen collecties sportkleding en daarvoor al contact hebben met producenten die ook al werken voor ketens als Gap en Uniqlo. Momenteel produceren ze wel nog maar kleine aantallen.

Doorstart McGregor komt er niet

16/10/2017

De doorstart van modeketens McGregor en Gaastra gaat dan toch niet door. Het failliete bedrijf werd enkele weken geleden overgenomen door Rens van der Schoor, maar die ziet een doorstart niet meer zitten.

H&M investeert in recyclage van oude kleding

12/10/2017

Het Zweedse H&M heeft een minderheidsaandeel genomen in Re:newcell, dat zich bezig houdt met de ontwikkeling van een duurzame mode-industrie. De technologie van Re:newcell mikt op de recyclage van oude kleding.

Winst Uniqlo meer dan verdubbeld

12/10/2017

Het Japanse Uniqlo heeft in het voorbije boekjaar zijn winst meer dan verdubbeld. De omzet ging er nochtans maar met iets meer dan 4% op vooruit. De modeketen verwacht dat de internationale verkoop binnenkort groter is dan die in Japan.

Ook Gucci stopt nu met bont

12/10/2017

Modemerk Gucci gaat geen bont meer verwerken in zijn kleding en accessoires. Dat heeft CEO Marco Bizzarri aangekondigd tijdens een toespraak in het London College of Fashion, bij de uitreiking van de Kering Award voor duurzame mode.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Back to top