Kooples lanceert applicatie voor koppels | RetailDetail

Kooples lanceert applicatie voor koppels

Kooples lanceert applicatie voor koppels

Het Franse modemerk Kooples heeft een nieuwe mobiele applicatie gelanceerd die volledig gericht is op koppels. The Kooples Blackout is een instantmessaging-applicatie, waarmee onder andere afbeeldingen kunnen worden gedeeld tussen twee personen.

Afsluiten van de buitenwereld

Consumenten die de applicatie downloaden, kunnen één andere gebruiker toevoegen en daar allerhande zaken mee delen. In theorie is het de bedoeling dat koppels de applicatie gebruiken om met elkaar te delen.

 

Met de 'Glitch'-modus en de 'Blackout'-modus krijgt de app ook nog twee extra functies: bij de Glitch-modus worden afbeeldingen slechts gedeeltelijk doorgestuurd, waarna de andere partij kan raden wat er te zien is. Met Blackout kunnen koppels zich dan weer volledig afsluiten van de buitenwereld. Als deze functie is ingeschakeld, dan worden alle gesprekken, sms'en en meldingen buiten de app uitgeschakeld.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.