Kooples lanceert applicatie voor koppels

Kooples lanceert applicatie voor koppels

Het Franse modemerk Kooples heeft een nieuwe mobiele applicatie gelanceerd die volledig gericht is op koppels. The Kooples Blackout is een instantmessaging-applicatie, waarmee onder andere afbeeldingen kunnen worden gedeeld tussen twee personen.

Afsluiten van de buitenwereld

Consumenten die de applicatie downloaden, kunnen één andere gebruiker toevoegen en daar allerhande zaken mee delen. In theorie is het de bedoeling dat koppels de applicatie gebruiken om met elkaar te delen.

 

Met de 'Glitch'-modus en de 'Blackout'-modus krijgt de app ook nog twee extra functies: bij de Glitch-modus worden afbeeldingen slechts gedeeltelijk doorgestuurd, waarna de andere partij kan raden wat er te zien is. Met Blackout kunnen koppels zich dan weer volledig afsluiten van de buitenwereld. Als deze functie is ingeschakeld, dan worden alle gesprekken, sms'en en meldingen buiten de app uitgeschakeld.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top