Kooples lanceert applicatie voor koppels

Kooples lanceert applicatie voor koppels

Het Franse modemerk Kooples heeft een nieuwe mobiele applicatie gelanceerd die volledig gericht is op koppels. The Kooples Blackout is een instantmessaging-applicatie, waarmee onder andere afbeeldingen kunnen worden gedeeld tussen twee personen.

Afsluiten van de buitenwereld

Consumenten die de applicatie downloaden, kunnen één andere gebruiker toevoegen en daar allerhande zaken mee delen. In theorie is het de bedoeling dat koppels de applicatie gebruiken om met elkaar te delen.

 

Met de 'Glitch'-modus en de 'Blackout'-modus krijgt de app ook nog twee extra functies: bij de Glitch-modus worden afbeeldingen slechts gedeeltelijk doorgestuurd, waarna de andere partij kan raden wat er te zien is. Met Blackout kunnen koppels zich dan weer volledig afsluiten van de buitenwereld. Als deze functie is ingeschakeld, dan worden alle gesprekken, sms'en en meldingen buiten de app uitgeschakeld.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Back to top