Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg

Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg

Modemerk CKS heeft dit weekend kortingsbonnen uitgedeeld voor zijn nieuwe wintercollectie. Op zich is dat niet bijzonder, maar de bonnen waren volledig uit ijs gemaakt en smolten dus langzaam weg.

Ook kleding ingevroren

Wie zo'n ijskoude kortingsbon in handen kreeg, kon een korting van tien euro krijgen op de nieuwe collectie van CKS. De korting was wel enkel maar geldig tot het ijs volledig gesmolten was.

 

"De actie vloeide voort uit een van de thema's van onze nieuwe collectie: die is geïnspireerd op het Noorden, de kou en het ijs van de fjorden, met veel koele kleuren, maar wel warm gebracht", aldus styliste Lize Vandenbreeden van het Belgische kledingmerk. "We wilden het mystieke van die wereld van koude en ijs oproepen, door pastelkleuren, die je vooral in zomercollecties verwacht, te combineren met warme, winterse materialen."

 

De ijsblokken werden vervaardigd door de ijsbeeldhouwers van Ice Blocks uit Ingelmunster. In Antwerpen werden ook enkele kledingstukken uit de collectie ingevroren en in etalages en op straat geplaatst. Ook op de webshop wordt elke dag een kledingstuk ingevroren. Klanten die daar op stoten, kunnen een aankoopbon winnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Back to top