Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg

Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg

Modemerk CKS heeft dit weekend kortingsbonnen uitgedeeld voor zijn nieuwe wintercollectie. Op zich is dat niet bijzonder, maar de bonnen waren volledig uit ijs gemaakt en smolten dus langzaam weg.

Ook kleding ingevroren

Wie zo'n ijskoude kortingsbon in handen kreeg, kon een korting van tien euro krijgen op de nieuwe collectie van CKS. De korting was wel enkel maar geldig tot het ijs volledig gesmolten was.

 

"De actie vloeide voort uit een van de thema's van onze nieuwe collectie: die is geïnspireerd op het Noorden, de kou en het ijs van de fjorden, met veel koele kleuren, maar wel warm gebracht", aldus styliste Lize Vandenbreeden van het Belgische kledingmerk. "We wilden het mystieke van die wereld van koude en ijs oproepen, door pastelkleuren, die je vooral in zomercollecties verwacht, te combineren met warme, winterse materialen."

 

De ijsblokken werden vervaardigd door de ijsbeeldhouwers van Ice Blocks uit Ingelmunster. In Antwerpen werden ook enkele kledingstukken uit de collectie ingevroren en in etalages en op straat geplaatst. Ook op de webshop wordt elke dag een kledingstuk ingevroren. Klanten die daar op stoten, kunnen een aankoopbon winnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe investeerders is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Willem Eelman verlaat C&A

21/11/2017

Chief operation & transformation officer Willem Eelman heeft bevestigd dat hij textielketen C&A zal verlaten. Hij was van 2014 tot september 2016 CFO bij het bedrijf, waarna hij zijn huidige rol opnam.

Deens modeplatform Miinto nu ook in België

21/11/2017

Het Deense modeplatform Miinto is sinds deze week ook beschikbaar in België. Op het platform kunnen kleinere moderetailers hun eigen producten verkopen, om zo sterker te staan tegen grote webshops.

Back to top