Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg

Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg

Modemerk CKS heeft dit weekend kortingsbonnen uitgedeeld voor zijn nieuwe wintercollectie. Op zich is dat niet bijzonder, maar de bonnen waren volledig uit ijs gemaakt en smolten dus langzaam weg.

Ook kleding ingevroren

Wie zo'n ijskoude kortingsbon in handen kreeg, kon een korting van tien euro krijgen op de nieuwe collectie van CKS. De korting was wel enkel maar geldig tot het ijs volledig gesmolten was.

 

"De actie vloeide voort uit een van de thema's van onze nieuwe collectie: die is geïnspireerd op het Noorden, de kou en het ijs van de fjorden, met veel koele kleuren, maar wel warm gebracht", aldus styliste Lize Vandenbreeden van het Belgische kledingmerk. "We wilden het mystieke van die wereld van koude en ijs oproepen, door pastelkleuren, die je vooral in zomercollecties verwacht, te combineren met warme, winterse materialen."

 

De ijsblokken werden vervaardigd door de ijsbeeldhouwers van Ice Blocks uit Ingelmunster. In Antwerpen werden ook enkele kledingstukken uit de collectie ingevroren en in etalages en op straat geplaatst. Ook op de webshop wordt elke dag een kledingstuk ingevroren. Klanten die daar op stoten, kunnen een aankoopbon winnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Back to top