Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg | RetailDetail

Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg

Kortingsbonnen CKS smelten letterlijk weg

Modemerk CKS heeft dit weekend kortingsbonnen uitgedeeld voor zijn nieuwe wintercollectie. Op zich is dat niet bijzonder, maar de bonnen waren volledig uit ijs gemaakt en smolten dus langzaam weg.

Ook kleding ingevroren

Wie zo'n ijskoude kortingsbon in handen kreeg, kon een korting van tien euro krijgen op de nieuwe collectie van CKS. De korting was wel enkel maar geldig tot het ijs volledig gesmolten was.

 

"De actie vloeide voort uit een van de thema's van onze nieuwe collectie: die is geïnspireerd op het Noorden, de kou en het ijs van de fjorden, met veel koele kleuren, maar wel warm gebracht", aldus styliste Lize Vandenbreeden van het Belgische kledingmerk. "We wilden het mystieke van die wereld van koude en ijs oproepen, door pastelkleuren, die je vooral in zomercollecties verwacht, te combineren met warme, winterse materialen."

 

De ijsblokken werden vervaardigd door de ijsbeeldhouwers van Ice Blocks uit Ingelmunster. In Antwerpen werden ook enkele kledingstukken uit de collectie ingevroren en in etalages en op straat geplaatst. Ook op de webshop wordt elke dag een kledingstuk ingevroren. Klanten die daar op stoten, kunnen een aankoopbon winnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.