Lidl brengt lingerie op de markt | RetailDetail

Lidl brengt lingerie op de markt

Lidl brengt lingerie op de markt

Supermarktketen Lidl brengt vanaf 9 maart een eigen lingeriecollectie op de markt. Slipjes en bh's zullen verkocht worden voor het zachte prijsje van ongeveer 5 euro. De collectie bevat naast lingerie ook juwelen, al zullen die niet beschikbaar zijn op de Belgische markt.

Inspiratie Venetië

'See you in Venice', zo heet de nieuwe lentecollectie van de Duitse supermarktketen. De collectie is dan ook geïnspireerd door de Italiaanse stad. Naast enkele setjes lingerie lanceert Lidl ook juwelen in dezelfde collectie.


Lidl is al een tijdje bezig met de verkoop van kleding, maar de stap naar lingerie is toch enigszins verrassend te noemen. Het is nu eenmaal niet iets wat onmiddellijk verwacht wordt bij een discounter.


De collectie ligt vanaf eind februari in de winkels in Engeland, Wales en Schotland. Vanaf 9 maart zal ze ook te vinden zijn in de vestigingen in België - met uitzondering van de juwelen - en ook de Nederlandse winkels zullen de setjes verkopen. Zoals steeds bij Lidl is de collectie beschikbaar zolang de voorraad strekt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.