Lidl komt met luxueuze lingerielijn | RetailDetail

Lidl komt met luxueuze lingerielijn

Lidl komt met luxueuze lingerielijn

Supermarktketen Lidl heeft voor de eindejaarperiode een lingeriecollectie ontworpen. De collectie draagt de naam 'See You in Vienna' en bestaat uit zeven verschillende ontwerpen. Een volledige set kost net geen 15 euro.

Vier kleuren

De collectie is vanaf 17 december in de winkels te vinden en bestaat uit beha's, slipjes, panty's, een body en een nachthemdje. De prijzen variëren daarbij van 2,99 euro voor de panty's tot 8,99 euro voor het nachthemd of de body. Elk lingeriestuk is te vinden in de kleuren blauw, rood, zwart of sober wit. De collectie wordt verkocht zolang de voorraad strekt.


"Met deze vrouwelijke lingerielijn tegen onklopbare prijzen bewijzen we opnieuw dat we als supermarkt onze klanten graag verrassen. Tijdens de eindejaarsperiode vinden vrouwen bij ons niet enkel alle ingrediënten en klaargemaakte schotels voor een feestmaaltijd met aangepaste topwijnen, maar kunnen ze zichzelf trakteren op een zeer eigentijds klassevol lingeriesetje", zegt woordvoerder Pieterjan Rynwalt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Van de Velde zakt weg na teleurstellende omzetcijfers

10/07/2018

Het Oost-Vlaamse lingeriebedrijf Van de Velde kampt met een daling van de omzet. Pas eind april volgde een lichte verbetering van de bedrijfsresultaten, maar toch zakte de halfjaaromzet met 3,9% tot 110,8 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.