Lidl komt met luxueuze lingerielijn

Lidl komt met luxueuze lingerielijn

Supermarktketen Lidl heeft voor de eindejaarperiode een lingeriecollectie ontworpen. De collectie draagt de naam 'See You in Vienna' en bestaat uit zeven verschillende ontwerpen. Een volledige set kost net geen 15 euro.

Vier kleuren

De collectie is vanaf 17 december in de winkels te vinden en bestaat uit beha's, slipjes, panty's, een body en een nachthemdje. De prijzen variëren daarbij van 2,99 euro voor de panty's tot 8,99 euro voor het nachthemd of de body. Elk lingeriestuk is te vinden in de kleuren blauw, rood, zwart of sober wit. De collectie wordt verkocht zolang de voorraad strekt.


"Met deze vrouwelijke lingerielijn tegen onklopbare prijzen bewijzen we opnieuw dat we als supermarkt onze klanten graag verrassen. Tijdens de eindejaarsperiode vinden vrouwen bij ons niet enkel alle ingrediënten en klaargemaakte schotels voor een feestmaaltijd met aangepaste topwijnen, maar kunnen ze zichzelf trakteren op een zeer eigentijds klassevol lingeriesetje", zegt woordvoerder Pieterjan Rynwalt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


The Sting weet flinke winst te maken in boekjaar 2016

22/01/2018

Modeketen The Sting heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het een jaar eerder nog meer dan 5 miljoen euro verlies moest slikken. Ook zusterformule Costes wist het boekjaar 2016 positief af te sluiten.

Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Back to top