Lidl komt met luxueuze lingerielijn

Lidl komt met luxueuze lingerielijn

Supermarktketen Lidl heeft voor de eindejaarperiode een lingeriecollectie ontworpen. De collectie draagt de naam 'See You in Vienna' en bestaat uit zeven verschillende ontwerpen. Een volledige set kost net geen 15 euro.

Vier kleuren

De collectie is vanaf 17 december in de winkels te vinden en bestaat uit beha's, slipjes, panty's, een body en een nachthemdje. De prijzen variëren daarbij van 2,99 euro voor de panty's tot 8,99 euro voor het nachthemd of de body. Elk lingeriestuk is te vinden in de kleuren blauw, rood, zwart of sober wit. De collectie wordt verkocht zolang de voorraad strekt.


"Met deze vrouwelijke lingerielijn tegen onklopbare prijzen bewijzen we opnieuw dat we als supermarkt onze klanten graag verrassen. Tijdens de eindejaarsperiode vinden vrouwen bij ons niet enkel alle ingrediënten en klaargemaakte schotels voor een feestmaaltijd met aangepaste topwijnen, maar kunnen ze zichzelf trakteren op een zeer eigentijds klassevol lingeriesetje", zegt woordvoerder Pieterjan Rynwalt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


McGregor maakt opnieuw doorstart

25/09/2017

Nadat het voor de tweede keer op korte tijd failliet ging, zal McGregor, samen met zusterketens Gaastra en Adam, opnieuw een doorstart maken. De doorstart komt er onder leiding van Rens van der Schoor, die eerder ook Miss Etam en Promiss saneerde.

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Back to top