Lingeriewinkels geven borstenboek weg

Lingeriewinkels geven borstenboek weg

Tussen 1 december en Valentijn loopt bij 45 speciaalzaken een actie rond het boek Ontboezemingen. Klanten die minstens 125 euro besteden in de winkels, krijgen het boek over borsten, boezems en beha's gratis mee naar huis.

Medewerking ex-CEO Van de Velde

Het boek Ontboezemingen is een verzameling columns, quotes en cartoons die allemaal iets te maken hebben met borsten. Onder andere Ann De Creamer, columnist voor De Morgen, Bernard Dewulf, columnist voor Knack en de cartoonisten Lectrr en Roxie hebben hun medewerking verleend aan het boek. Ook Herman Van de Velde, voormalig CEO van lingeriefabrikant Van de Velde, heeft zijn plaats in het boek.


Om mannelijke lezers te helpen bij het uitdoen van een beha, wordt het boek omsloten door een behabandje. "Een oefenbandje, hoort dit te zijn, waarmee mannelijke lezers het ontknopen eindeloos en buiten beeld kunnen oefenen", staat te lezen in het persbericht.


Het boek is vanaf 1 december te koop in de boekhandel, maar zal dus ook gratis te verkrijgen zijn bij 45 lingeriespeciaalzaken in Vlaanderen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top