Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer | RetailDetail

Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer

Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer

Vanaf half januari kunnen dames met een maatje meer hun hartje ophalen bij Mango. Het Spaanse modemerk lanceert dan de collectie "Violeta by Mango", een lijn speciaal voor vrouwen met een wat voller figuur.

Online én offline te koop vanaf januari

Mango's nieuwe collectie krijgt als slogan "It suits me and I like it" en bevat 400 kledingstukken, van maat 40 tot maat 52. "Violeta by Mango" beleeft haar primeur op het internet vanaf 15 januari, twee dagen later ligt de collectie in "geselecteerde winkels".

 

Mango zal de nieuwe collectie, die "jeugdige mode van topkwaliteit voor elk moment van de dag" belooft, eerst lanceren in Europa. Tegen eind 2014 moet de collectie te koop zijn in een honderdtal winkels. Daarenboven stelt Mango ook heuse Violeta-monobrandstores in het vooruitzicht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.