Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer

Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer

Vanaf half januari kunnen dames met een maatje meer hun hartje ophalen bij Mango. Het Spaanse modemerk lanceert dan de collectie "Violeta by Mango", een lijn speciaal voor vrouwen met een wat voller figuur.

Online én offline te koop vanaf januari

Mango's nieuwe collectie krijgt als slogan "It suits me and I like it" en bevat 400 kledingstukken, van maat 40 tot maat 52. "Violeta by Mango" beleeft haar primeur op het internet vanaf 15 januari, twee dagen later ligt de collectie in "geselecteerde winkels".

 

Mango zal de nieuwe collectie, die "jeugdige mode van topkwaliteit voor elk moment van de dag" belooft, eerst lanceren in Europa. Tegen eind 2014 moet de collectie te koop zijn in een honderdtal winkels. Daarenboven stelt Mango ook heuse Violeta-monobrandstores in het vooruitzicht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Nordstrom lanceert winkel zonder stock

13/09/2017

Modeketen Nordstrom opent volgende maand in Los Angeles een nieuw concept, waar klanten enkel terecht kunnen voor advies en het passen van kleding. Aankopen kunnen dan later worden opgehaald bij de winkel.

Back to top