Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer

Mango gaat met Violeta voor mode met een maatje meer

Vanaf half januari kunnen dames met een maatje meer hun hartje ophalen bij Mango. Het Spaanse modemerk lanceert dan de collectie "Violeta by Mango", een lijn speciaal voor vrouwen met een wat voller figuur.

Online én offline te koop vanaf januari

Mango's nieuwe collectie krijgt als slogan "It suits me and I like it" en bevat 400 kledingstukken, van maat 40 tot maat 52. "Violeta by Mango" beleeft haar primeur op het internet vanaf 15 januari, twee dagen later ligt de collectie in "geselecteerde winkels".

 

Mango zal de nieuwe collectie, die "jeugdige mode van topkwaliteit voor elk moment van de dag" belooft, eerst lanceren in Europa. Tegen eind 2014 moet de collectie te koop zijn in een honderdtal winkels. Daarenboven stelt Mango ook heuse Violeta-monobrandstores in het vooruitzicht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando groeit opnieuw met meer dan 20 procent

10/08/2017

Het Duitse Zalando heeft in het tweede kwartaal van 2017 net de doelstelling van een groei van meer dan 20% gehaald. Ook voor het volledige boekjaar gaat het nog altijd uit van een groei tussen 20 en 25%.

Gucci start rechtszaak tegen Forever 21

09/08/2017

Modehuis Gucci heeft besloten om in de Verenigde Staten een rechtszaak te starten tegen modeketen Forever 21. Volgens Gucci heeft de keten immers een specifiek design van het modemerk gekopieerd.

Ralph Lauren doet beter dan verwachtingen

08/08/2017

Modehuis Ralph Lauren heeft er een sterk eerste kwartaal opzitten: zowel op vlak van omzet als op vlak van winst wist het de verwachtingen van analisten te overtreffen. Een jaar eerder werd er nog een fors verlies geleden.

Moeilijk eerste kwartaal voor New Look

08/08/2017

De Britse modeketen New Look heeft er een slecht eerste kwartaal opzitten. Zo viel de omzet met meer dan vier procent terug, terwijl de aangepaste EBITDA een tik van meer dan 35% kreeg.

ING moet schadevergoeding aan Foot Locker

07/08/2017

De Nederlandse ING Bank moet de Nederlandse en Europese tak van Foot Locker een schadevergoeding van 300.000 euro betalen. Dat heeft een rechter beslist nadat Foot Locker in 2015 voor 1,8 miljoen euro werd opgelicht.

Asics opent grootste winkel in Londen

04/08/2017

Sportmerk Asics heeft in Londen een nieuwe flagshipstore geopend: meteen de grootste winkel van het merk ter wereld. De nieuwe winkel in Regent Street brengt voor het eerste de vier verschillende labels van het merk samen.

Back to top