Nieuwe collectie Bosideng gericht op Europa | RetailDetail

Nieuwe collectie Bosideng gericht op Europa

Nieuwe collectie Bosideng gericht op Europa

De Chinese mannenmodefabrikant Bosideng heeft zopas zijn nieuwe collectie Bosideng Plus Zero gelanceerd, die vooral gericht is op de Europese markten. De collectie werd dan ook in Italië ontworpen, al gebeurt de productie (uiteraard) in China.

Ontworpen in Italië

De nieuwe collectie is gericht op de markten van vooral Duitsland en Italië, al zullen ook Nederland, Denemarken, Oostenrijk en Zwitserland de nieuwe collectie in de winkel kunnen vinden. Daarnaast maakt het bedrijf zich ook klaar om te lanceren in Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De nieuwe collectie zal te koop zijn in ongeveer tachtig winkels.

 

Bosideng Plus Zero zal vooral aandacht hebben voor warme winterjassen, de specialiteit van Bosideng. De prijs voor de kledingstukken ligt tussen 90 en 160 euro.

 

Bosideng kwam midden 2012 voor het eerst naar Europa, toen het een flagshipstore opende in Londen – voorlopig de enige winkel in het Verenigd Koninkrijk. Met de lancering van deze nieuwe collectie maken de Chinezen duidelijk dat ze hier nog even willen blijven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Monki na Antwerpen ook naar Gent

13/02/2018

Monki, een van de ketens van de Zweedse H&M-groep, opent nog voor de zomer een tweede vestiging in België. Na Antwerpen komt de keten ook naar Gent, waar ze haar intrek neemt in de Veldstraat.

Juttu steekt de taalgrens over

13/02/2018

Juttu, de zusterketen van A.S. Adventure, is klaar om heel België te veroveren. Na winkels in Antwerpen, Roeselare en Brugge komt er volgende maand een vestiging in Brussel en een Franstalige webshop. Ook Gent krijgt binnenkort een eigen vestiging.

Back to top