Nieuwe collectie Bosideng gericht op Europa

Nieuwe collectie Bosideng gericht op Europa

De Chinese mannenmodefabrikant Bosideng heeft zopas zijn nieuwe collectie Bosideng Plus Zero gelanceerd, die vooral gericht is op de Europese markten. De collectie werd dan ook in Italië ontworpen, al gebeurt de productie (uiteraard) in China.

Ontworpen in Italië

De nieuwe collectie is gericht op de markten van vooral Duitsland en Italië, al zullen ook Nederland, Denemarken, Oostenrijk en Zwitserland de nieuwe collectie in de winkel kunnen vinden. Daarnaast maakt het bedrijf zich ook klaar om te lanceren in Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De nieuwe collectie zal te koop zijn in ongeveer tachtig winkels.

 

Bosideng Plus Zero zal vooral aandacht hebben voor warme winterjassen, de specialiteit van Bosideng. De prijs voor de kledingstukken ligt tussen 90 en 160 euro.

 

Bosideng kwam midden 2012 voor het eerst naar Europa, toen het een flagshipstore opende in Londen – voorlopig de enige winkel in het Verenigd Koninkrijk. Met de lancering van deze nieuwe collectie maken de Chinezen duidelijk dat ze hier nog even willen blijven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top