Nieuwste C&A-campagne gaat over het "echte leven"

Nieuwste C&A-campagne gaat over het "echte leven"

Kledingketen C&A heeft de grote modecollectieven en de modeshows een veeg uit de pan gegeven met een eigen reclamecampagne. Vanaf maart 2015 zal "Today's look is" gebruikt worden om de de eigen collecties in de kijker te zetten, die "gemaakt zijn voor het echte leven".

"Praktischere" campagne

De keten maakt gebruik van de Parijse modeweek (van 3 tot 11 maart 2015) om een eigen "praktische" reclamecampagne in de kijker te zetten, waardoor het de aandacht wil afleiden van 'conceptuele' modestukken naar de eigen "makkelijker te dragen" collecties.

 

Erik Kessels, artistiek directeur bij het Nederlandse Kessels Kramer dat verantwoordelijk was voor de campagne, zegt het volgende: "We wilden de waarden van C&A benadrukken, met name dat men kledij maakt voor het dagelijkse leven en voor iedereen."

 

De campagne heet "Today's look is" (Het beeld van vandaag is) en focust op één specifiek beeld: "Het beeld van vandaag is om te kuieren, niet om te showen", waarbij men een relaxte outfit benadrukt of zelfs een "beeld waarbij alles gepakt en gezakt is", waardoor men de eigen collecties in de kijker kan zetten.

 

Het Nederlandse C&A heeft de dag van vandaag meer dan 1575 winkels in 21 Europese landen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Glinstertje hoop voor de moderetail in 2018

08/12/2017

De moeilijkste tijd is voorbij voor de modesector, besluit McKinsey in de studie The State of Fashion 2018. Al wordt niks nog zoals het was: de meeste groei is voortaan in het Zuiden en het Oosten te vinden, fast-fashion wordt sneller en de groten worden nog groter.

 

Weekday in de lente ook naar Brussel

06/12/2017

Na twee vestigingen in Antwerpen maakt Weekday, een van de merken van de Zweedse H&M Group, volgend jaar ook de sprong naar Brussel. In de lente moet een winkel openen aan de Kapitein Crespelstraat, vlakbij de Guldenvlieslaan

Essentiel Antwerp breidt verder uit in Nederland

06/12/2017

Het Belgische modemerk Essentiel Antwerp zet zijn veroveringstocht in Nederland verder en wil er volgend jaar drie nieuwe vestigingen openen. Eerder opende het al winkels in Amsterdam, Haarlem en ’s Hertogenbosch.

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

05/12/2017

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Onderzoek naar belastingontduiking bij Gucci

04/12/2017

Op de kantoren van Gucci in Milaan en Firenze heeft de Italiaanse politie huiszoekingen gehouden omwille van mogelijke belastingontduiking. Gucci geeft toe dat er een onderzoek gaande is en zegt zijn volledige medewerking te verlenen.

Back to top