Nike en Antwerpse skateshop lanceren sneaker

Nike en Antwerpse skateshop lanceren sneaker

Het Amerikaanse sportmerk Nike en de Antwerpse skateshop Lockwood lanceren samen de sneaker Lockwood Nike SB Janoski. Het is de eerste keer dat Nike voor zo'n project samenwerkt met een Belgische winkel.

Op uitnodiging van Nike

De Lockwood Nike SB Janoski is een limited edition van de Janoski-schoen, één van de meest succesvolle schoenen uit de skateboardlijn van Nike. Lockwood werd door Nike zelf uitgenodigd om zelf een schoen te ontwerpen.

 

Van de schoen, die de naam en het logo van de shop draagt, werd een zwarte en witte versie gemaakt. De witte versie zal enkel te vinden zijn bij Lockwood en enkele skateshops in onder andere Londen, Parijs en Berlijn. De zwarte sneaker zal wereldwijd verkocht worden in bekende skateshops. De schoen wordt officieel gelanceerd op 18 december, samen met een gelimiteerde reeks skateboards van Lockwood.

 

Lockwood werd in 1996 opgericht door skateboarder Sven Aerts en werd vernoemd naar één van de meest iconische skatelocaties in de Verenigde Staten. Momenteel zijn er al twee winkels in Antwerpen en sinds kort is er ook een online shop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Back to top