Outfit-o-maat e5 mode geeft bezoekers gratis outfit

Outfit-o-maat e5 mode geeft bezoekers gratis outfit

Tijdens de voorbije koopzondag in Antwerpen kwam e5 mode in de Kammenstraat op de proppen met een outfit-o-maat: klanten kregen binnenin door stylisten een nieuwe outfit aangemeten en kregen die gratis mee naar huis.

Professioneel advies

De outfit-o-maat van e5 mode stond ook zaterdag al opgesteld in de Kammenstraat. De actie werd door de modeketen op poten gezet om de nieuwe herfst- en wintercollecties onder de aandacht te brengen. Wie een plaatsje kon bemachtigen werd binnenin onder handen genomen door fashionblogster Emma Gelaude en de Antwerpse stadsgids Tanguy Ottomer.

 

De outfit-o-maat maakt deel uit van een strategie van het bedrijf om een nieuw en vooral jonger publiek aan te spreken. "Daar komt een publiek dat we normaal gezien moeilijk kunnen bereiken met onze kleding", vertelt marketing manager Katrien de Cannière aan Gazet Van Antwerpen. "Met deze outfit-o-maat willen we op een creatieve manier onze potentiële klanten benaderen en dat op een plek die voor ons niet evident is."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nederlandse ontwerper wil kledingvoorraden afschaffen

23/01/2018

De Nederlandse ontwerper Martijn van Strien heeft met The Post-Couture Collective een nieuw soort modeplatform gelanceerd, dat ervoor moet zorgen dat kleding duurzamer en zonder overschotten wordt geproduceerd.

H&M verliest de strijd van Inditex

23/01/2018

Het Zweedse H&M verliest in het fastfashionwereldje steeds meer de strijd van het Spaanse Inditex. Het Zweedse bedrijf is wel nog steeds de goedkoopste, maar Inditex weet sneller in te spelen op nieuwe trends en gaat zo met steeds meer klanten aan de haal.

Richemont wil Yoox Net-a-Porter volledig overnemen

22/01/2018

De Zwitserse luxegroep Richemont heeft een voorstel gedaan om een controlerend aandeel te pakken te krijgen bij online retailer Yoox Net-a-Porter. Het wil zo de eigen online strategie versneld uitrollen.

The Sting weet flinke winst te maken in boekjaar 2016

22/01/2018

Modeketen The Sting heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het een jaar eerder nog meer dan vijf miljoen euro verlies moest slikken. Ook zusterformule Costes wist het boekjaar 2016 positief af te sluiten.

Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Back to top