Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol | RetailDetail

Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol

Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol
Paprika, het Belgische merk voor vrouwen met een maatje meer, en styliste en tv-gezicht Lien Degol hebben de handen in elkaar geslagen. Het resultaat is Mademoiselle LIEN by Paprika, een uitgebreide trendcollectie beschikbaar van maat 42 tot en met 54.

"Zelf geen maatje 38"

"Ik heb zelf geen maat 38, dus ken ik de ergernissen en de onzekerheden van al wie een maatje meer heeft. Ik weet perfect hoe ze zich voelen, waar ze naar op zoek zijn en wat hen echt goed staat", zegt Lien Degol in haar gekende rechtdoorzeestijl.

 

Bij wijze van voorbereiding doorkruiste de styliste Vlaanderen en voerde ze in Gent, Antwerpen, Roeselare en Leuven rondetafelgesprekken met haar doelgroep. "Die aanpak leverde me ontzettend veel no-nonsense informatie op en bevestigde wat ik al langer dacht: Vlaamse vrouwen met een maatje meer hebben nood aan een eigentijdse trendy collectie."

 

Degol ontwierp voor Paprika meteen drie stijlverhalen. "Mademoiselle LIEN by Paprika" ligt vanaf donderdag 12 september in alle Paprika boetieks in Vlaanderen en in de vestigingen van Woluwe, Namen, Luik, Bertrange en Villeneuve d'Ascq.

 

Sinds deze maand in Nederland

Paprika, dat deel uitmaakt van de Belgische modegroep Cassis-Paprika, is inmiddels actief met 84 boetieks en een webshop in België, Frankrijk en Luxemburg.

 

Sinds deze maand is het merk ook beschikbaar in Nederland via de Paprika-webshop en via een samenwerking, online en fysiek, met V&D. In vier warenhuizen van die groep zijn er intussen aparte Paprika-corners.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.