Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol | RetailDetail

Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol

Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol
Paprika, het Belgische merk voor vrouwen met een maatje meer, en styliste en tv-gezicht Lien Degol hebben de handen in elkaar geslagen. Het resultaat is Mademoiselle LIEN by Paprika, een uitgebreide trendcollectie beschikbaar van maat 42 tot en met 54.

"Zelf geen maatje 38"

"Ik heb zelf geen maat 38, dus ken ik de ergernissen en de onzekerheden van al wie een maatje meer heeft. Ik weet perfect hoe ze zich voelen, waar ze naar op zoek zijn en wat hen echt goed staat", zegt Lien Degol in haar gekende rechtdoorzeestijl.

 

Bij wijze van voorbereiding doorkruiste de styliste Vlaanderen en voerde ze in Gent, Antwerpen, Roeselare en Leuven rondetafelgesprekken met haar doelgroep. "Die aanpak leverde me ontzettend veel no-nonsense informatie op en bevestigde wat ik al langer dacht: Vlaamse vrouwen met een maatje meer hebben nood aan een eigentijdse trendy collectie."

 

Degol ontwierp voor Paprika meteen drie stijlverhalen. "Mademoiselle LIEN by Paprika" ligt vanaf donderdag 12 september in alle Paprika boetieks in Vlaanderen en in de vestigingen van Woluwe, Namen, Luik, Bertrange en Villeneuve d'Ascq.

 

Sinds deze maand in Nederland

Paprika, dat deel uitmaakt van de Belgische modegroep Cassis-Paprika, is inmiddels actief met 84 boetieks en een webshop in België, Frankrijk en Luxemburg.

 

Sinds deze maand is het merk ook beschikbaar in Nederland via de Paprika-webshop en via een samenwerking, online en fysiek, met V&D. In vier warenhuizen van die groep zijn er intussen aparte Paprika-corners.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ex-medewerksters beschuldigen Nike van discriminatie

14/08/2018

Enkele Amerikaanse ex-werknemers van Nike hebben een rechtszaak aangespannen tegen het sportmerk. De vrouwen zouden minder loon hebben gekregen dan mannelijke collega’s en ongepast gedrag moeten ondergaan.

McGregor wint rechtszaak van Reebok

13/08/2018

Modemerk McGregor heeft verkregen dat Reebok de naam van vechtsporter Conor McGregor niet meer mag gebruiken. De naam is een inbreuk op het merkrecht, ook al bestaat McGregor momenteel niet: het label ging al twee jaar op rij failliet.

Omzet modegroep WE blijft teruglopen

10/08/2018

Modegroep WE International blijft omzet verliezen: de verkoopcijfers liepen vorig jaar met 2,8% terug naar 275,8 miljoen euro. Ook de operationele winst gaat erop achteruit, al blijft de nettowinst stabiel.

Sports Direct koopt failliete warenhuisketen House of Fraser

10/08/2018

Mike Ashley, de eigenaar van Sports Direct, koopt de Britse warenhuisketen House of Fraser voor zo’n 100 miljoen euro. De overname komt er luttele uren nadat de 169-jarige keten het faillissement aanvroeg.

Adidas scoort dankzij WK voetbal

09/08/2018

Het Duitse sportmodemerk Adidas heeft een topkwartaal achter de rug, met dank aan het voorbije WK voetbal. De totale omzet steeg 4% tot 5,26 miljard euro. liefst 3,2 miljard daarvan haalde Adidas uit de verkoop van sportschoenen.

Waste2Wear tovert 2 miljoen plastic flessen om tot kleding

07/08/2018

Textielbedrijf Waste2Wear zal eind dit jaar een herfst- en wintercollectie lanceren samen met zes grote modemerken. Die kleding zal volledig vervaardigd zijn uit gerecycleerde materialen afkomstig van de oceanen en vuilnisbelten.