Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol

Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol
Paprika, het Belgische merk voor vrouwen met een maatje meer, en styliste en tv-gezicht Lien Degol hebben de handen in elkaar geslagen. Het resultaat is Mademoiselle LIEN by Paprika, een uitgebreide trendcollectie beschikbaar van maat 42 tot en met 54.

"Zelf geen maatje 38"

"Ik heb zelf geen maat 38, dus ken ik de ergernissen en de onzekerheden van al wie een maatje meer heeft. Ik weet perfect hoe ze zich voelen, waar ze naar op zoek zijn en wat hen echt goed staat", zegt Lien Degol in haar gekende rechtdoorzeestijl.

 

Bij wijze van voorbereiding doorkruiste de styliste Vlaanderen en voerde ze in Gent, Antwerpen, Roeselare en Leuven rondetafelgesprekken met haar doelgroep. "Die aanpak leverde me ontzettend veel no-nonsense informatie op en bevestigde wat ik al langer dacht: Vlaamse vrouwen met een maatje meer hebben nood aan een eigentijdse trendy collectie."

 

Degol ontwierp voor Paprika meteen drie stijlverhalen. "Mademoiselle LIEN by Paprika" ligt vanaf donderdag 12 september in alle Paprika boetieks in Vlaanderen en in de vestigingen van Woluwe, Namen, Luik, Bertrange en Villeneuve d'Ascq.

 

Sinds deze maand in Nederland

Paprika, dat deel uitmaakt van de Belgische modegroep Cassis-Paprika, is inmiddels actief met 84 boetieks en een webshop in België, Frankrijk en Luxemburg.

 

Sinds deze maand is het merk ook beschikbaar in Nederland via de Paprika-webshop en via een samenwerking, online en fysiek, met V&D. In vier warenhuizen van die groep zijn er intussen aparte Paprika-corners.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top