Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol

Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol
Paprika, het Belgische merk voor vrouwen met een maatje meer, en styliste en tv-gezicht Lien Degol hebben de handen in elkaar geslagen. Het resultaat is Mademoiselle LIEN by Paprika, een uitgebreide trendcollectie beschikbaar van maat 42 tot en met 54.

"Zelf geen maatje 38"

"Ik heb zelf geen maat 38, dus ken ik de ergernissen en de onzekerheden van al wie een maatje meer heeft. Ik weet perfect hoe ze zich voelen, waar ze naar op zoek zijn en wat hen echt goed staat", zegt Lien Degol in haar gekende rechtdoorzeestijl.

 

Bij wijze van voorbereiding doorkruiste de styliste Vlaanderen en voerde ze in Gent, Antwerpen, Roeselare en Leuven rondetafelgesprekken met haar doelgroep. "Die aanpak leverde me ontzettend veel no-nonsense informatie op en bevestigde wat ik al langer dacht: Vlaamse vrouwen met een maatje meer hebben nood aan een eigentijdse trendy collectie."

 

Degol ontwierp voor Paprika meteen drie stijlverhalen. "Mademoiselle LIEN by Paprika" ligt vanaf donderdag 12 september in alle Paprika boetieks in Vlaanderen en in de vestigingen van Woluwe, Namen, Luik, Bertrange en Villeneuve d'Ascq.

 

Sinds deze maand in Nederland

Paprika, dat deel uitmaakt van de Belgische modegroep Cassis-Paprika, is inmiddels actief met 84 boetieks en een webshop in België, Frankrijk en Luxemburg.

 

Sinds deze maand is het merk ook beschikbaar in Nederland via de Paprika-webshop en via een samenwerking, online en fysiek, met V&D. In vier warenhuizen van die groep zijn er intussen aparte Paprika-corners.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Back to top