Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol

Paprika in zee met tv-styliste Lien Degol
Paprika, het Belgische merk voor vrouwen met een maatje meer, en styliste en tv-gezicht Lien Degol hebben de handen in elkaar geslagen. Het resultaat is Mademoiselle LIEN by Paprika, een uitgebreide trendcollectie beschikbaar van maat 42 tot en met 54.

"Zelf geen maatje 38"

"Ik heb zelf geen maat 38, dus ken ik de ergernissen en de onzekerheden van al wie een maatje meer heeft. Ik weet perfect hoe ze zich voelen, waar ze naar op zoek zijn en wat hen echt goed staat", zegt Lien Degol in haar gekende rechtdoorzeestijl.

 

Bij wijze van voorbereiding doorkruiste de styliste Vlaanderen en voerde ze in Gent, Antwerpen, Roeselare en Leuven rondetafelgesprekken met haar doelgroep. "Die aanpak leverde me ontzettend veel no-nonsense informatie op en bevestigde wat ik al langer dacht: Vlaamse vrouwen met een maatje meer hebben nood aan een eigentijdse trendy collectie."

 

Degol ontwierp voor Paprika meteen drie stijlverhalen. "Mademoiselle LIEN by Paprika" ligt vanaf donderdag 12 september in alle Paprika boetieks in Vlaanderen en in de vestigingen van Woluwe, Namen, Luik, Bertrange en Villeneuve d'Ascq.

 

Sinds deze maand in Nederland

Paprika, dat deel uitmaakt van de Belgische modegroep Cassis-Paprika, is inmiddels actief met 84 boetieks en een webshop in België, Frankrijk en Luxemburg.

 

Sinds deze maand is het merk ook beschikbaar in Nederland via de Paprika-webshop en via een samenwerking, online en fysiek, met V&D. In vier warenhuizen van die groep zijn er intussen aparte Paprika-corners.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top