Peek & Cloppenburg opent vernieuwd filiaal in Wijnegem

Peek & Cloppenburg opent vernieuwd filiaal in Wijnegem

De multimerkenretailer Peek & Cloppenburg (P&C) opent op 12 september de deuren van zijn gerenoveerde winkel in het Wijnegem Shopping Center. De winkel wordt uitgerust met een groter aanbod aan labels en met nieuwe merkenshops.

Merken meer in de verf

Behalve een vernieuwd interieur, heeft de 2.300 m² grote winkel ook zijn merkenportefeuille uitgebreid met nieuwe labels, waaronder Campus, Camp David en Brax. Een aantal andere merken, zoals Marc O’Polo, Tommy Hilfiger Denim en Comma, krijgen in de nieuwe winkelopstelling dan weer eigen ‘corners’.


Warenhuisketen sinds 1900

De warenhuisketen Peek & Cloppenburg werd in 1900 opgericht door de Nederlanders Johann Theodor Peek en Heinrich Anton Adolph Cloppenburg, die naar Duitsland trokken om er hun droom te realiseren: het starten van een keten met betaalbare herenmode.


Vandaag is de onderneming opgesplitst in twee aparte entiteiten: Peek & Cloppenburg Düsseldorf en Peek & Cloppenburg Hamburg. De Benelux-vestigingen, net zoals de meeste internationale winkels van het enseigne, behoren tot Peek & Cloppenburg Düsseldorf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top