Ralph Lauren installeert interactieve spiegels

Ralph Lauren installeert interactieve spiegels

Het modemerk Ralph Lauren heeft in zijn flagshipstore in New York interactieve spiegels in de paskamers geïnstalleerd. Klanten zullen onder andere het licht in het pashokje kunnen aanpassen.

Meertalige spiegel geeft advies

Klanten in de Ralph Lauren-winkel in New York zullen zo ook een andere maat kunnen vragen bij de verkopers en de spiegel zal ook aanbevelingen doen op basis van de kledij die de klant meeneemt in het pashokje. De kledingstukken die de klant meeneemt zullen ook op de spiegel verschijnen.


Klanten die de aanbevelingen van de interactieve spiegel willen aankopen, kunnen hun telefoonnummer ingeven, waarna ze een sms krijgen met een link naar de webshop. Het is ook mogelijk om via PayPal producten meteen af te rekenen in het pashokje.


Ook niet-Engelstalige gebruikers kunnen gebruik maken van de technologie, want de spiegel kan ook gebruikt worden in andere talen: Italiaans, Spaans, Japans, Portugees en Mandarijns.


Ralph Lauren heeft zestien van dergelijke spiegels, die zijn ontwikkeld door de start-up Oak Labs, waarvan er al acht in gebruik zijn genomen in de winkel in New York. De andere acht zullen vanaf volgende maand gebruikt worden in andere winkels.

Tags: