RougeGorge lanceert online reservatie

RougeGorge lanceert online reservatie

Het Franse lingeriemerk RougeGorge heeft een nieuwe online service gelanceerd, waarbij klanten artikels op het internet kunnen reserveren om ze al een uur later te gaan passen of op te halen in een winkel van de keten.

Mix van online en offline

Klanten die een product online reserveren kunnen het meteen laten verpakken als een geschenkje of het laten klaarhangen in een pashokje als ze het zelf willen passen. De dienst is wel afhankelijk van de beschikbaarheid in de winkel waar de klant zijn inkopen wil doen.


RougeGorge ziet de nieuwe service als de perfecte mix tussen online en offline voordelen. Klanten kunnen nog steeds genieten van de snelheid en het gemak van een online bestelling, maar daarnaast hebben ze ook nog toegang tot het deskundige advies van de verkopers in de winkels.


De nieuwe dienst is momenteel al beschikbaar in vrijwel alle winkels van RougeGorge. De keten heeft momenteel 190 vestigingen in België en Frankrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Back to top