RougeGorge lanceert online reservatie

RougeGorge lanceert online reservatie

Het Franse lingeriemerk RougeGorge heeft een nieuwe online service gelanceerd, waarbij klanten artikels op het internet kunnen reserveren om ze al een uur later te gaan passen of op te halen in een winkel van de keten.

Mix van online en offline

Klanten die een product online reserveren kunnen het meteen laten verpakken als een geschenkje of het laten klaarhangen in een pashokje als ze het zelf willen passen. De dienst is wel afhankelijk van de beschikbaarheid in de winkel waar de klant zijn inkopen wil doen.


RougeGorge ziet de nieuwe service als de perfecte mix tussen online en offline voordelen. Klanten kunnen nog steeds genieten van de snelheid en het gemak van een online bestelling, maar daarnaast hebben ze ook nog toegang tot het deskundige advies van de verkopers in de winkels.


De nieuwe dienst is momenteel al beschikbaar in vrijwel alle winkels van RougeGorge. De keten heeft momenteel 190 vestigingen in België en Frankrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


McGregor maakt opnieuw doorstart

25/09/2017

Nadat het voor de tweede keer op korte tijd failliet ging, zal McGregor, samen met zusterketens Gaastra en Adam, opnieuw een doorstart maken. De doorstart komt er onder leiding van Rens van der Schoor, die eerder ook Miss Etam en Promiss saneerde.

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Back to top