Sisley lanceert nieuwe website

Sisley lanceert nieuwe website

Modemerk Sisley heeft een nieuwe website gelanceerd die een "plakboek-gevoel" moet creëren, waarbij verschillende ideeën en beelden met elkaar gecombineerd worden op de voorpagina.

Moodboard

Op de pagina worden campagnebeelden, portretten van modellen, foto's van verschillende stoffen en slagzinnen gecombineerd op een witte achtergrond. Zo wil Sisley een moodboard creëren. "Met deze nieuwe website visualiseert Sisley haar aparte look & feel als nooit tevoren. Het online platform ademt de Sisley-lifestyle: een mix van intelligente mode en sexy looks", aldus het modemerk.


Sisley werd in 1968 opgericht in Parijs en maakt sinds 1974 deel uit van de Benetton Group. Sinds 1985 werkt het merk voor een groot stuk onafhankelijk van het moederbedrijf met eigen personeel. Sisley wordt momenteel bij ongeveer 850 verkooppunten wereldwijd verkocht. Het merk is bij vier winkels te vinden in België, in Nederland zijn er drie verkooppunten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe investeerders is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Willem Eelman verlaat C&A

21/11/2017

Chief operation & transformation officer Willem Eelman heeft bevestigd dat hij textielketen C&A zal verlaten. Hij was van 2014 tot september 2016 CFO bij het bedrijf, waarna hij zijn huidige rol opnam.

Deens modeplatform Miinto nu ook in België

21/11/2017

Het Deense modeplatform Miinto is sinds deze week ook beschikbaar in België. Op het platform kunnen kleinere moderetailers hun eigen producten verkopen, om zo sterker te staan tegen grote webshops.

Back to top