Sisley lanceert nieuwe website | RetailDetail

Sisley lanceert nieuwe website

Sisley lanceert nieuwe website

Modemerk Sisley heeft een nieuwe website gelanceerd die een "plakboek-gevoel" moet creëren, waarbij verschillende ideeën en beelden met elkaar gecombineerd worden op de voorpagina.

Moodboard

Op de pagina worden campagnebeelden, portretten van modellen, foto's van verschillende stoffen en slagzinnen gecombineerd op een witte achtergrond. Zo wil Sisley een moodboard creëren. "Met deze nieuwe website visualiseert Sisley haar aparte look & feel als nooit tevoren. Het online platform ademt de Sisley-lifestyle: een mix van intelligente mode en sexy looks", aldus het modemerk.


Sisley werd in 1968 opgericht in Parijs en maakt sinds 1974 deel uit van de Benetton Group. Sinds 1985 werkt het merk voor een groot stuk onafhankelijk van het moederbedrijf met eigen personeel. Sisley wordt momenteel bij ongeveer 850 verkooppunten wereldwijd verkocht. Het merk is bij vier winkels te vinden in België, in Nederland zijn er drie verkooppunten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.