Sisley lanceert nieuwe website

Sisley lanceert nieuwe website

Modemerk Sisley heeft een nieuwe website gelanceerd die een "plakboek-gevoel" moet creëren, waarbij verschillende ideeën en beelden met elkaar gecombineerd worden op de voorpagina.

Moodboard

Op de pagina worden campagnebeelden, portretten van modellen, foto's van verschillende stoffen en slagzinnen gecombineerd op een witte achtergrond. Zo wil Sisley een moodboard creëren. "Met deze nieuwe website visualiseert Sisley haar aparte look & feel als nooit tevoren. Het online platform ademt de Sisley-lifestyle: een mix van intelligente mode en sexy looks", aldus het modemerk.


Sisley werd in 1968 opgericht in Parijs en maakt sinds 1974 deel uit van de Benetton Group. Sinds 1985 werkt het merk voor een groot stuk onafhankelijk van het moederbedrijf met eigen personeel. Sisley wordt momenteel bij ongeveer 850 verkooppunten wereldwijd verkocht. Het merk is bij vier winkels te vinden in België, in Nederland zijn er drie verkooppunten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top