s.Oliver opent twee nieuwe Belgische winkels

s.Oliver opent twee nieuwe Belgische winkels

Het Duitse modemerk s.Oliver opent in maart een gloednieuwe winkel in Mechelen, terwijl in Ninove een bestaande winkel wordt uitgebreid en vernieuwd. De winkels zullen worden uitgebaat door bestaande franchisenemers van het merk.

Expansie met huidige franchisers

Vanaf 5 maart mag Mechelen zijn eerste s.Oliver-winkel verwelkomen: de winkel opent er op de Bruul en zal een verkoopoppervlakte van 210 m² hebben. Zowel de mannen- als vrouwencollecties van het Duitse modemerk zullen er te vinden zijn. De winkel wordt geopend door een franchisenemer die reeds s.Oliver-vestigingen in Halle en Geraardsbergen runt.

 

In Ninove komt de vernieuwde winkel te liggen aan de Centrumlaan 77. Ook hier gaat het om een bestaande partner van het kledingmerk, die zijn huidige winkel in de Oost-Vlaamse stad sterk wenst uit te breiden: de oppervlakte gaat van 125m² naar 472 m².

 

Doordat ook de junior- en mannencollectie van s.Oliver aan de winkel in Ninove worden toegevoegd, wordt er bovendien een ‘family store’ gerealiseerd. De vernieuwde vestiging opent op 27 maart de deuren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top