Stylight opent nu ook Belgische website

Stylight opent nu ook Belgische website

De Duitse webshop Stylight is sinds vandaag ook beschikbaar in België. Ook in Noorwegen wordt er een portaal geopend, waardoor de online retailer nu beschikbaar is in veertien landen.

100 webshops in één

"Het openen van twee nieuwe STYLIGHT landen is een logische stap in onze uitbreidingsstrategie", zegt CEO en medeoprichter Benjamin Guenther. "Met de opening van België en Noorwegen leggen we nogmaals de nadruk op ons idee van globale inspiratie en lokale handel." Stylight besloot om in België een website op te zetten, omdat volgens onderzoek bijna de helft van de Belgen in 2014 online kleding heeft gekocht.

 

Stylight werd in 2008 opgericht in Duitsland en is eigenlijk een verzamelsite van meer dan honderd verschillende webshops. Het toont de meest populaire producten, in combinatie met trendy outfits van internationale bloggers. Ook de voorkeuren van de bezoekers worden in rekening genomen om te bepalen welke items op de voorpagina verschijnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top