Topmodel Gigi Hadid merkambassadeur voor Tommy Hilfiger | RetailDetail

Topmodel Gigi Hadid merkambassadeur voor Tommy Hilfiger

Topmodel Gigi Hadid merkambassadeur voor Tommy Hilfiger

Vanaf het najaar van 2016 gaat topmodel Gigi Hadid aan de slag als de nieuwe merkambassadeur voor de dameslijn van Tommy Hilfiger. Ze zal daarnaast ook een eigen capsulecollectie samenstellen.

Meer aandacht voor damescollectie

De collectie zal in het najaar van 2016 gelanceerd worden en bestaat uit sportkleding, schoenen, horloges, zonnebrillen en een nieuwe geur. "De collectie is een eerbetoon aan de unieke moderne stijl van Hadid, in combinatie met het kenmerkende 'classic American cool' van Hilfiger", staat te lezen in een persbericht.


"Gigi heeft een aantal modeshows voor ons gelopen en we zijn erg blij dat zij het nieuwe gezicht is van de damescollectie en -geuren van Tommy Hilfiger. Gigi is de belichaming van de hedendaagse 'Tommy Girl'. Ze combineert een opgewekte en optimistische persoonlijkheid met een zelfverzekerde, ongedwongen en coole stijl", voegt ontwerper Tommy Hilfiger daar zelf aan toe.


Het aantrekken van Hadid moet ervoor zorgen dat de damescollectie van Tommy Hilfiger nog een belangrijker onderdeel wordt binnen Tommy Hilfiger. Ook de inrichting van de winkels wordt aangepakt om de dameskleding beter te presenteren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hoe Brantano een volwaardige moderetailer wordt

22/02/2018

FNG gaat Brantano uitbouwen tot een sterk uithangbord voor merkenmode en -schoenen, en ambieert zo de eerste keuze te zijn voor een breed publiek. De retailer wil de markt dekken met drie complementaire winkelformules en een nieuw online platform.

Jack & Jones opent vijf winkels volgens nieuw concept

22/02/2018

Modeketen Jack & Jones opent dit voorjaar vijf winkels volgens een nieuw winkelconcept, vandaag is de primeur al voor het Westland Shopping Center in Anderlecht. Ook in maart en april staan er openingen gepland.

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Back to top