Topmodel Gigi Hadid merkambassadeur voor Tommy Hilfiger

Topmodel Gigi Hadid merkambassadeur voor Tommy Hilfiger

Vanaf het najaar van 2016 gaat topmodel Gigi Hadid aan de slag als de nieuwe merkambassadeur voor de dameslijn van Tommy Hilfiger. Ze zal daarnaast ook een eigen capsulecollectie samenstellen.

Meer aandacht voor damescollectie

De collectie zal in het najaar van 2016 gelanceerd worden en bestaat uit sportkleding, schoenen, horloges, zonnebrillen en een nieuwe geur. "De collectie is een eerbetoon aan de unieke moderne stijl van Hadid, in combinatie met het kenmerkende 'classic American cool' van Hilfiger", staat te lezen in een persbericht.


"Gigi heeft een aantal modeshows voor ons gelopen en we zijn erg blij dat zij het nieuwe gezicht is van de damescollectie en -geuren van Tommy Hilfiger. Gigi is de belichaming van de hedendaagse 'Tommy Girl'. Ze combineert een opgewekte en optimistische persoonlijkheid met een zelfverzekerde, ongedwongen en coole stijl", voegt ontwerper Tommy Hilfiger daar zelf aan toe.


Het aantrekken van Hadid moet ervoor zorgen dat de damescollectie van Tommy Hilfiger nog een belangrijker onderdeel wordt binnen Tommy Hilfiger. Ook de inrichting van de winkels wordt aangepakt om de dameskleding beter te presenteren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top