Topmodel Gigi Hadid merkambassadeur voor Tommy Hilfiger | RetailDetail

Topmodel Gigi Hadid merkambassadeur voor Tommy Hilfiger

Topmodel Gigi Hadid merkambassadeur voor Tommy Hilfiger

Vanaf het najaar van 2016 gaat topmodel Gigi Hadid aan de slag als de nieuwe merkambassadeur voor de dameslijn van Tommy Hilfiger. Ze zal daarnaast ook een eigen capsulecollectie samenstellen.

Meer aandacht voor damescollectie

De collectie zal in het najaar van 2016 gelanceerd worden en bestaat uit sportkleding, schoenen, horloges, zonnebrillen en een nieuwe geur. "De collectie is een eerbetoon aan de unieke moderne stijl van Hadid, in combinatie met het kenmerkende 'classic American cool' van Hilfiger", staat te lezen in een persbericht.


"Gigi heeft een aantal modeshows voor ons gelopen en we zijn erg blij dat zij het nieuwe gezicht is van de damescollectie en -geuren van Tommy Hilfiger. Gigi is de belichaming van de hedendaagse 'Tommy Girl'. Ze combineert een opgewekte en optimistische persoonlijkheid met een zelfverzekerde, ongedwongen en coole stijl", voegt ontwerper Tommy Hilfiger daar zelf aan toe.


Het aantrekken van Hadid moet ervoor zorgen dat de damescollectie van Tommy Hilfiger nog een belangrijker onderdeel wordt binnen Tommy Hilfiger. Ook de inrichting van de winkels wordt aangepakt om de dameskleding beter te presenteren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.