Torfs wil fitte werknemers | RetailDetail

Torfs wil fitte werknemers

Torfs wil fitte werknemers

Schoenen Torfs probeert met Fit@Work zijn werknemers een gezondere levensstijl aan te leren. In het kader van die actie houdt het op 3 juni een Bike to Work-dag voor alle werknemers van de keten.

Met de fiets naar het werk

Tijdens de Bike to Work-dag zullen werknemers in groep van op verschillende plaatsen samen naar het hoofdkantoor fietsen. Zo wil het bedrijf zijn werknemers aansporen om meer met de fiets te komen werken. Momenteel neemt slechts 2 procent van de 600 werknemers de fiets naar het werk.

 

Met Fit@Torfs organiseert Schoenen Torfs  ook nog andere activiteiten. "Fitheid benadert Schoenen Torfs vanuit de brede definitie ervan, met aandacht voor zowel het fysieke, het psychische als het sociale aspect", staat te lezen in een persbericht. Zo worden er ook slaapcursussen, opleidingen rug- en nekklachten en workshops gezonde voeding georganiseerd. Werknemers kunnen zelfs leren stoppen met roken met de hulp van Torfs.

 

Torfs organiseert binnen het bedrijf ook een Start to Run, waarbij het verschillende groepen begeleidt bij hun trainingen. Bijna 100 werknemers van Torfs nemen deel aan die activiteit.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Monki na Antwerpen ook naar Gent

13/02/2018

Monki, een van de ketens van de Zweedse H&M-groep, opent nog voor de zomer een tweede vestiging in België. Na Antwerpen komt de keten ook naar Gent, waar ze haar intrek neemt in de Veldstraat.

Back to top