Torfs wil fitte werknemers

Torfs wil fitte werknemers

Schoenen Torfs probeert met Fit@Work zijn werknemers een gezondere levensstijl aan te leren. In het kader van die actie houdt het op 3 juni een Bike to Work-dag voor alle werknemers van de keten.

Met de fiets naar het werk

Tijdens de Bike to Work-dag zullen werknemers in groep van op verschillende plaatsen samen naar het hoofdkantoor fietsen. Zo wil het bedrijf zijn werknemers aansporen om meer met de fiets te komen werken. Momenteel neemt slechts 2 procent van de 600 werknemers de fiets naar het werk.

 

Met Fit@Torfs organiseert Schoenen Torfs  ook nog andere activiteiten. "Fitheid benadert Schoenen Torfs vanuit de brede definitie ervan, met aandacht voor zowel het fysieke, het psychische als het sociale aspect", staat te lezen in een persbericht. Zo worden er ook slaapcursussen, opleidingen rug- en nekklachten en workshops gezonde voeding georganiseerd. Werknemers kunnen zelfs leren stoppen met roken met de hulp van Torfs.

 

Torfs organiseert binnen het bedrijf ook een Start to Run, waarbij het verschillende groepen begeleidt bij hun trainingen. Bijna 100 werknemers van Torfs nemen deel aan die activiteit.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top