Website Schoenen Torfs in het nieuw

Website Schoenen Torfs in het nieuw

Schoenen Torfs heeft zopas zijn Belgische én Nederlandse webshop in een nieuw - lentefris - kleedje gestoken.

Aandacht voor gebruiksvriendelijkheid

"De nieuwe site biedt een schat aan inspiratie en tips voor iedereen. Je vindt er de laatste trends, opgesplitst per doelgroep. Naast de mooie collecties vind je een massa ideetjes hoe je deze kan combineren", laat de keten in een mailing weten. Uiteraard ging ook veel aandacht uit naar de gebruiksvriendelijkheid van de site: zo kan de bezoeker zijn favoriete items opslaan in een verlanglijstje en de winkelvoorraad bekijken.

 

Schoenen Torfs maakt er geen geheim van dat de online verkoop almaar belangrijker wordt voor de keten: in januari werd al 6% van de totale omzet digitaal gegenereerd, even veel als de omzet van de grootste drie winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ontwerpersduo Capara vernieuwt de kalender in luxemode

26/09/2017

Een webshop met elf items, dat is het nieuwe digitale concept van Capara. Elke maand lanceren de zussen van de Antwerpse school een collectie van precies elf kledingstukken in beperkte oplage.

Veritas innoveert en verjongt

26/09/2017

In een modemarkt die sterk verandert, zet het jarige Veritas nog meer in op personaliseren en inspireren, zowel offline als online. Een nieuw winkelbeeld met een Scandinavische toets wil een jonger publiek verleiden.

“United Brands herstructureert en investeert”

26/09/2017

Sportketen United Brands staat niet op de rand van het faillissement, zegt oprichter en CEO Marc Piessens. Wel voert de retailer een financiële herstructurering door om met een schone lei door te starten. 

McGregor maakt opnieuw doorstart

25/09/2017

Nadat het voor de tweede keer op korte tijd failliet ging, zal McGregor, samen met zusterketens Gaastra en Adam, opnieuw een doorstart maken. De doorstart komt er onder leiding van Rens van der Schoor, die eerder ook Miss Etam en Promiss saneerde.

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Back to top