Zappos levert geluk met nieuw merk Delivering Happiness

Zappos levert geluk met nieuw merk Delivering Happiness

Tony Hsieh, stichter van Zappos.com en na de verkoop daarvan aan Amazon al piepjong miljardair, heeft weer iets nieuws gevonden. Nadat hij het succesrecept van Zappos had neergepend in de bestseller Delivering Happiness, bedacht hij dat er nog meer uit de formule te halen viel.


Met “happiness” als credo, startte Hsieh een busrondreis om zijn blijde boodschap overal te gaan verkondigen en ineens maakte hij er ook een kleding- en accessoiremerk van. Het merk Delivering Happiness zal bestaan uit modespulletjes met “inspirationele boodschappen”, maar vormt ook een filosofie en levensstijl.


Alvast voer om over na te denken: naar eigen zeggen zou Delivering Happiness kenmerkend zijn voor een nieuwe, jonge en dynamische generatie die “persoonlijke ambities en bedrijfsprestaties als één en dezelfde beschouwt”.


Online schoenenretailer Zappos is altijd een voorbeeld geweest op het vlak van conversation management en branding. Klantentevredenheid draait er niet louter om tevredenheid, maar zelfs om “happiness”. Dankzij een unieke, ludieke stijl en een ongedwongen sfeer probeert het bedrijf intern zelfs “customer happiness” uit te ademen.

 

{youtubejw}F9BkpHdE29E{/youtubejw}

Tony Hsieh, stichter van Zappos.com en na de verkoop daarvan aan Amazon al piepjong miljardair, heeft weer iets nieuws gevonden. Nadat hij het succesrecept van Zappos had neergepend in de bestseller Delivering Happiness, bedacht hij dat er nog meer uit de formule te halen viel.


Met “happiness” als credo, startte Hsieh een busrondreis om zijn blijde boodschap overal te gaan verkondigen en ineens maakte hij er ook een kleding- en accessoiremerk van. Het merk Delivering Happiness zal bestaan uit modespulletjes met “inspirationele boodschappen”, maar vormt ook een filosofie en levensstijl.


Alvast voer om over na te denken: naar eigen zeggen zou Delivering Happiness kenmerkend zijn voor een nieuwe, jonge en dynamische generatie die “persoonlijke ambities en bedrijfsprestaties als één en dezelfde beschouwt”.


Online schoenenretailer Zappos is altijd een voorbeeld geweest op het vlak van conversation management en branding. Klantentevredenheid draait er niet louter om tevredenheid, maar zelfs om “happiness”. Dankzij een unieke, ludieke stijl en een ongedwongen sfeer probeert het bedrijf intern zelfs “customer happiness” uit te ademen.

 

{youtubejw}F9BkpHdE29E{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe investeerders is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Willem Eelman verlaat C&A

21/11/2017

Chief operation & transformation officer Willem Eelman heeft bevestigd dat hij textielketen C&A zal verlaten. Hij was van 2014 tot september 2016 CFO bij het bedrijf, waarna hij zijn huidige rol opnam.

Deens modeplatform Miinto nu ook in België

21/11/2017

Het Deense modeplatform Miinto is sinds deze week ook beschikbaar in België. Op het platform kunnen kleinere moderetailers hun eigen producten verkopen, om zo sterker te staan tegen grote webshops.

Back to top