Fotoafdrukken staan in de top drie van meest verkochte producten bij Kruidvat in België. Om aan de grote vraag te kunnen voldoen, heeft de retailer in alle winkels de fotokiosken vernieuwd én uitgebreid.
Extra mogelijkheden
Kruidvat is de Belgische marktleider in fotoafdrukken: afgelopen jaar lieten bijna twee miljoen Belgen er foto’s afdrukken, meldt de retailer. Daarmee zijn die goed voor een plek in de top drie van meest verkochte producten bij de keten, samen met schepsnoep en toiletpapier. De vraag is groot: op piekmomenten, zoals na vakanties, stonden klanten soms in lange rijen om hun foto’s af te drukken.
Daarom heeft Kruidvat in alle Belgische winkels de fotokiosken vernieuwd en uitgebreid. Elke winkel beschikt nu over twee moderne kiosken, waardoor de wachttijden korter zijn en meer formaten meteen beschikbaar. De nieuwe kiosken bieden extra mogelijkheden, zoals prints op XL-formaat (20×30 cm) en het Print&Go-assortiment, waarmee shoppers een foto meteen kunnen laten afdrukken op een sleutelhanger, magneet of schudbol.
“Voor ons is de foto een uniek deel van Kruidvats aanbod. Herinneringen zijn er om te bewaren en te delen. Dat doen we vandaag digitaal, maar een echte foto in handen geeft een ander gevoel en dat verdwijnt niet”, zegt directeur Bert Verhoef. “Met de vernieuwing en uitbreiding van onze fotokiosken maken we het onze klanten nog makkelijker om hun mooiste momenten vast te leggen.”


