In het centrum van Brugge opende A.S. Adventure donderdag zijn eerste stadswinkel volgens een nieuw concept. De 350 m² grote winkel brengt een merkenaanbod op maat van zowel lokale stadsbewoners als toeristen.
Circulaire diensten
Het nieuwe stadsconcept in de Steenstraat combineert urban outdoor, lifestyle en travel in een aanbod dat aansluit bij het Brugse stadsleven om zowel locals als toeristen te verrassen, zegt de retailer. Denk aan een regenjas of warme fleece, een handige trolley, een trendy stapschoen of casual polo, tot een praktische daypack voor stadsavonturen. De inspirerende winkelomgeving toont oog voor lokale details: er bijvoorbeeld bestickering die de groene open ruimtes in Brugge in kaart brengt.
Klanten vinden hier verspreid over twee verdiepingen outdoorlabels zoals Ayacucho, The North Face, Patagonia, Mammut, K-Way en Columbia, naast een ruime selectie schoenen van Merrell, Salomon, Lowa, Meindl, Hoka en On. In de nieuwe winkel biedt de Belgische retailer ook haar gekende circulaire diensten aan: Care & Repair voor onderhoud en herstelling van outdoormateriaal, naast de tweedehandscollectie Second Life.
“Nieuwe hotspot”
“We zijn bijzonder trots om onze aanwezigheid in Brugge uit te breiden met een nieuwe vestiging op zo’n unieke locatie. We voelen ons warm verwelkomd in de stad en kijken er enorm naar uit om de winkel te openen. Met deze nieuwe locatie brengen we onze unieke mix van outdoor & lifestyle rechtstreeks naar de winkelstraat en wordt dit ongetwijfeld een nieuwe hotspot in Brugge,” vertelt Bea De Beuckelaer, CEO van Retail Concepts, het moederbedrijf van A.S.Adventure en Juttu.
De nieuwe stadswinkel is een aanvulling op de vertrouwde winkel die de retailer al sinds 1999 in Sint-Kruis heeft, met het volledige outdoor- en lifestyleaanbod.























