(Publireportage) Over minder dan twee weken komt de hardloopwereld samen op de International Running Expo (IRX), georganiseerd door Scott Sports SA, in de RAI Amsterdam op 4-5 november. Dit is niet zomaar een beurs. Het is de ultieme wereldwijde ontmoetingsplaats voor de hardloopindustrie, waar retailers, atleten, merken, raceorganisatoren en innovators van over de hele wereld samenkomen.
Of u nu een retailer bent die op zoek is naar de nieuwste producten, een merk dat connecties zoekt of een professional in de branche die voorop wil blijven lopen, IRX biedt een unieke, niet te missen ervaring.
Mis deze kans niet om erbij te zijn. Registreer u voor een gratis ticket om deel te nemen met de code RetailDetail.
Waarom zou u The International Running Expo bezoeken?
1. Kom in contact met meer dan 200 toonaangevende en opkomende merken
IRX biedt onderdak aan meer dan 200 internationale merken die de nieuwste innovaties op het gebied van schoenen, kleding, voeding, technologie en blessurepreventie presenteren. Van gevestigde tot opkomende spelers, de exposanten vertegenwoordigen het beste van de hardloopwereld.
Ontmoet wereldleiders zoals Scott Sports SA, Mount to Coast, adidas Eyewear, VEJA, Hyperice, Suunto, JULBO, Skechers en CEP. Ontdek geavanceerde producten, nieuwe leveranciers en de perfecte partners om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Elke gangpad biedt de kans om de volgende grote trend op het gebied van hardloopkleding of -technologie te ontdekken.
Of u nu op zoek bent naar de nieuwste prestatieschoenen, wilt experimenteren met draagbare technologie of meer wilt weten over hersteloplossingen, IRX brengt alles samen en maakt het zoeken naar producten gemakkelijk.
Bekijk hier de lijst met exposanten.
2. Doe nieuwe inzichten op over de sector en ontdek opkomende trends
The Podium is de plek waar de meest invloedrijke stemmen uit de sector hun inzichten delen. Tijdens twee dagen vol inspirerende lezingen, expertpanels en live discussies horen deelnemers over trends en strategieën die de toekomst van hardlopen vormgeven.
Onderwerpen zijn onder meer duurzaamheid, transformatie van de detailhandel, innovatie en betrokkenheid van de gemeenschap, cruciale gebieden voor iedereen die wil floreren in een snel evoluerende markt. Het Podium is een platform voor inspiratie, conversatie en samenwerking.
Brancheleiders, waaronder Tom Foley, CEO van INTERSPORT Group; Fabrice Perrin, directeur Sport & Duurzaamheid, UTMB® Group; Kirsty Woodbridge, hoofd Communicatie, parkrun; Urs Weber, redacteur bij Runner’s World, en Daniel Macaulay, oprichter van Brandwave Marketing, zullen hun ervaringen, inzichten en praktische strategieën delen om u te helpen de toekomst van de sector te navigeren.
Reserveer uw plaats en bekijk hier de agenda.
3. Laat u inspireren door topsporters
IRX gaat niet alleen over producten en zaken, maar ook over de mensen die leven en ademen voor de sport. De legendarische ultralopers Dean Karnazes, Scott Jurek en Susie Chan zullen het podium betreden om hun mentaliteit, inzichten in prestaties en lessen die ze hebben geleerd tijdens hun jaren aan de top van hun sport te delen.
Deze sessies bieden een zeldzame kijk op de gewoontes, mentale veerkracht en strategieën van echte kampioenen. Deelnemers gaan niet alleen gemotiveerd naar huis, maar ook gewapend met inzichten in topprestaties die zowel persoonlijke doelen als bedrijfsstrategieën kunnen inspireren.
4. Ervaar hands-on merkactivaties
Een van de meest opwindende aspecten van IRX is de kans om de tentoongestelde producten echt te ervaren. Van shake-out runs en ademhalingssessies tot ijsbaden (vergeet je zwemkleding niet!) en drillsessies, de Expo biedt interactieve mogelijkheden om de nieuwste uitrusting en innovaties te testen.
Deze hands-on activaties zijn niet alleen leuk, ze zijn ook informatief. Door producten in actie te ervaren, kunnen kopers begrijpen hoe innovaties in de praktijk presteren, waardoor u betere zakelijke beslissingen kunt nemen en atleten de kans krijgen om nieuwe oplossingen te ontdekken.
5. Maak contact, werk samen en vier de hardloopgemeenschap
Bij IRX is zakendoen slechts een onderdeel van de ervaring. De Expo bevordert contacten, gemeenschapszin en feestelijkheid. Neem deel aan koffie- en netwerksessies, geniet van een drankje en een uurtje social networking, of kom tot rust tijdens de Cool Down Party op dinsdagavond.
Of u nu netwerkt met potentiële partners, bijpraat met collega’s uit de branche of gewoon ideeën uitwisselt met gelijkgestemde bezoekers, de contacten die u op IRX legt, reiken verder dan de beursvloer. U vertrekt met nieuwe leads, nieuwe samenwerkingen en nieuwe inspiratie voor uw bedrijf.
Van het ontdekken van de nieuwste innovaties en inzichten in de branche tot het laten inspireren door atleten van wereldklasse en het deelnemen aan praktische activiteiten: IRX is de plek waar de toekomst van hardlopen tot leven komt.
Mis deze kans niet om deel te nemen aan dit dynamische, inaugurele evenement. Reserveer vandaag nog uw plaats en sluit u aan bij de hardloopbranche in Amsterdam op 4 en 5 november.
Registreer u voor uw gratis ticket om deel te nemen met de code RetailDetail. Ga voor meer informatie naar www.internationalrunningexpo.com.





