10 voorbeelden van welkomstmails

10 voorbeelden van welkomstmails

(publireportage) Mailplus geeft u 10 voorbeelden van welkomstmails uit verschillende e-mailmarketingcampagnes van organisaties zoals Vodafone, HEMA en DELL. Inspirerend voor uw eigen e-mailnieuwsbrief, dus download het gratis ‘white paper’.

De welkomstmail: een eerste kennismaking

31% van de organisaties die e-mailmarketing inzet, verstuurt geen welkomstmail. Dat blijkt uit onderzoek van MarketingSherpa. Zonde, want er valt veel te bereiken met die allereerste e-mail.


Met de welkomstmail kunt u namelijk een hele belangrijke eerste indruk achterlaten bij de ontvanger. Het is de eerste kennismaking met uw organisatie en geeft houvast aan de ontvanger. Wie zijn jullie? Wat bieden jullie? Hoe kan ik ermee aan de slag? Waar zijn jullie te vinden?


Download de 10 voorbeelden

In de whitepaper van Mailplus gaat men dieper in op 10 voorbeelden van welkomstmails uit verschillende e-mailmarketingcampagnes van verschillende (retail)organisaties. Bij wijze van voorbeeld worden belangrijke elementen besproken, zoals design, copy en call-to-action, om zo handvaten te geven voor het optimaliseren van uw eigen welkomstmail.

 

MailPlus is de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor webwinkeliers, marketeers en franchiseformules. MailPlus bestaat dit jaar 10 jaar en wordt inmiddels door meer dan 5.000 gebruikers ingezet als e-mailmarketingoplossing. Kijk voor meer informatie op MailPlus.nl.


Download hier het gratis 'white paper'.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top