10 voorbeelden van welkomstmails | RetailDetail

10 voorbeelden van welkomstmails

10 voorbeelden van welkomstmails

(publireportage) Mailplus geeft u 10 voorbeelden van welkomstmails uit verschillende e-mailmarketingcampagnes van organisaties zoals Vodafone, HEMA en DELL. Inspirerend voor uw eigen e-mailnieuwsbrief, dus download het gratis ‘white paper’.

De welkomstmail: een eerste kennismaking

31% van de organisaties die e-mailmarketing inzet, verstuurt geen welkomstmail. Dat blijkt uit onderzoek van MarketingSherpa. Zonde, want er valt veel te bereiken met die allereerste e-mail.


Met de welkomstmail kunt u namelijk een hele belangrijke eerste indruk achterlaten bij de ontvanger. Het is de eerste kennismaking met uw organisatie en geeft houvast aan de ontvanger. Wie zijn jullie? Wat bieden jullie? Hoe kan ik ermee aan de slag? Waar zijn jullie te vinden?


Download de 10 voorbeelden

In de whitepaper van Mailplus gaat men dieper in op 10 voorbeelden van welkomstmails uit verschillende e-mailmarketingcampagnes van verschillende (retail)organisaties. Bij wijze van voorbeeld worden belangrijke elementen besproken, zoals design, copy en call-to-action, om zo handvaten te geven voor het optimaliseren van uw eigen welkomstmail.

 

MailPlus is de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor webwinkeliers, marketeers en franchiseformules. MailPlus bestaat dit jaar 10 jaar en wordt inmiddels door meer dan 5.000 gebruikers ingezet als e-mailmarketingoplossing. Kijk voor meer informatie op MailPlus.nl.


Download hier het gratis 'white paper'.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen. Het neemt een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.