Accent Jobs Masterclasses met Vlerick Business School

Accent Jobs organiseert Masterclasses met Vlerick Business School

Accent Jobs organiseert Masterclasses met Vlerick Business School

(publireportage) Accent Jobs organiseert sinds begin 2015 Masterclasses in samenwerking met de Vlerick Business School. Tijdens deze informatieve sessies met kwalitatieve sprekers komt u meer te weten over ‘onderhandelen’, ‘innoveren’ en ‘job crafting’.

 

Moving Forward Masterclasses

Accent Jobs legt de lat graag hoog en daarom gaan we enkel voor het beste. We bieden onze sollicitanten geen interim jobs aan, maar mikken meteen op een contract met optie vast. De core business van Accent Jobs draait dan ook rond het rekruteren en selecteren van topmedewerkers die tewerkgesteld worden in een tijdelijke job die uitzicht biedt op een vaste aanwerving.


 Daarnaast willen we ook onze klanten op de hoogte blijven houden van de laatste nieuwtjes en trends in HR-land. Daarom bieden wij verschillende Moving Forward Masterclasses aan.

 
In het najaar van 2016 gaan we verder met onze Moving Forwards in samenwerking met Vlerick Business School. We bieden u een Master Class aan in HR, Sales of Marketing, met als onderwerpen over ‘overhandelen’, ‘innoveren’ en ‘job crafting’. We kijken ernaar uit om u hierop te verwelkomen.


Hier vindt u een kort overzicht van onze nieuwste Master Classes:

  • ‘Onderhandelen als waardecreatie’: Leer onderhandelen als een echte pro. U krijgt doorheen de Moving Forward een inzicht in uw onderhandelingsskills en krijgt tips & tricks mee.

 

  • ‘Nieuwe ondernemende ideeën’: Start-ups, ze slaan er tegenwoordig mee rond uw oren. Van deze nieuwe ondernemingen kunnen we echter meer leren dan we denken. Kom dit alles tijdens onze Moving Forward te weten.

 

  • ‘Job Crafting’: Meer voldoening uit uw job halen, zonder te veranderen van werknemer of functie. Het kan dankzij job crafting.

 
Meer te weten komen of inschrijven? Surf dan naar https://www.accentjobs.be/nl/business/movingforward.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Intermarché broedt op winkelformule voor senioren

28/05/2018

In september plant de Franse supermarktgroep de opening van een seniorenwinkel onder de naam ‘Bien Chez Moi’. Die zal een combinatie van producten en diensten aanbieden op maat van een oudere klantengroep.

Omzetten – maar ook prijzen – stijgen weer voor fysieke winkels

25/05/2018

Er ligt weer groei in het verschiet voor de winkels: GfK voorspelt dat de fysieke winkels in Europa 2,1 procent meer omzet zullen draaien in 2018. Het afgelopen jaar groeide hun omzet al met 1,8 procent.

Ex-Delhaizebaas Denis Knoops hoofdaandeelhouder 1PopUpStore

24/05/2018

Er is nog leven na Delhaize. Denis Knoops, die vorig jaar als CEO de baan moest ruimen bij Delhaize België, is hoofdaandeelhouder geworden van 1PopUpStore, het bedrijf achter Chronostock, de specialist in het openen van tijdelijke winkels.

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

Decathlon opent dertigste winkel in Nijvel

23/05/2018

Decathlon opent zijn dertigste Belgische vestiging in het winkelcentrum Shopping Nivelles in Nijvel. In september opent de winkel de deuren, maar in afwachting daarvan is er een tijdelijke digitale Connect-shop voor online bestellingen.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.