A.S. Adventure pakt Gentse verhuis groots aan | RetailDetail

A.S. Adventure pakt Gentse verhuis groots aan

A.S. Adventure pakt Gentse verhuis groots aan

A.S. Adventure wil de verhuis van zijn Gentse winkel niet onopgemerkt laten voorbijgaan: op 19 en 20 oktober wordt de Kouter in het centrum van de stad omgetoverd tot een basiskamp op de Himalaya.

“Unieke winkelervaring”

Met het tentenkamp wil A.S. Adventure de verhuis op een ludieke manier aankondigen. Momenteel is AS Adventure nog gevestigd in de Veldstraat, maar vanaf 21 oktober zijn de klanten dan welkom in de nieuwe winkel in de Zonnestraat. Daar zullen klanten een unieke winkelervaring krijgen, belooft winkelmanager Bas Nachtergaele.

 

Het monumentale pand met drie verdiepingen werd al in 1922 gebouwd en was oorspronkelijk het thuis van stoffenwinkel Franchomme & Cie. Het werd nu in nauw overleg met de Dienst Monumentenzorg gerestaureerd. Zo werd de buitengevel zoveel mogelijk in zijn oorspronkelijke staat hersteld.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.