Albert Heijn op weg naar Boortmeerbeek | RetailDetail

Albert Heijn op weg naar Boortmeerbeek

Albert Heijn op weg naar Boortmeerbeek

Eind dit jaar opent Albert Heijn een nieuwe vestiging in Boortmeerbeek als derde winkel in de provincie Vlaams-Brabant. Ahold is daarom op zoek naar veertig medewerkers voor het nieuwe filiaal.

Werving al begonnen

Omdat de opening van de winkel in Boortmeerbeek snel nadert, is Albert Heijn reeds begonnen met de werving van veertig voltijdse en deeltijdse werknemers en jobstudenten. Een exacte openingsdatum voor de winkel is echter nog niet bekend.

 

De eerste winkel van de keten in België opende ondertussen al meer dan vier jaar geleden zijn deuren in de Antwerpse gemeente Brasschaat. Vorige week opende Albert Heijn zijn 32e vestiging in België, met name in Aarschot, maar het is duidelijk dat de Nederlandse supermarktketen nog niet klaar is met haar expansie in ons land.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.