Aldi lanceert nieuwe bundels voor Aldi Talk

Aldi lanceert nieuwe bundels voor Aldi Talk

De Duitse discounter Aldi komt op de proppen met nieuwe bundels voor zijn mobieletelefonieservice Aldi Talk. Zo wil het klanten meer keuzevrijheid geven. In totaal komen er drie nieuwe pakketten.

All-in-one formule

Klanten zullen voortaan kunnen kiezen voor een all-in-one formule, waarbij ze voor een vaste prijs een aantal belminuten, sms'en en een hoeveelheid internetdata ter beschikking krijgen. De drie bundels krijgen prijzen van 4 euro, 7,50 euro en 15 euro. Er is ook een starterspakket, waarbij gebruikers met 10 euro belwaarde snel aan de slag kunnen gaan.


Er zijn daarnaast vier databundels, waarbij extra data kan worden aangekocht voor een vast bedrag. Daar variëren de bedragen van 1 euro voor 100 MB, die voor één dag beschikbaar is, tot 12,5 euro voor een bundel van 1 GB die een hele maand beschikbaar is.


Wie in het buitenland wil bellen, kan een roamingbundel aankopen. Die kan enkel in het buitenland gebruikt worden. Voor 5 euro krijgt de klant zo 50 belminuten en 50 sms'en.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Voor die zogeheten ‘smart ads’ putten de initiatiefnemers o.a. uit de aankoophistorieken via de klantenkaarten van grote ketens.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Genomineerden Mercuriusprijs bekend

14/09/2017

Op 25 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit, waarbij de organisatie het beste winkelconcept van het jaar beloont. De elf genomineerden zijn nu al bekend gemaakt.

"EU moet grenzen e-commerce beter vastleggen"

13/09/2017

Volgens Nederlands europarlementariër Marietje Schaak moet de Europese Commissie een beter kader creëren voor digitale handel in en met de Europese lidstaten. Anders gaan grote internetbedrijven de standaarden zelf bepalen, vreest ze.

Europa wil betere omkadering franchisenemers

13/09/2017

Het Europees Parlement heeft gisteren het rapport ‘Over de werking van franchising in de detailhandel’ aangenomen. Daarin staan een aantal punten die de positie van de franchisenemer moeten versterken.

Back to top