Aldi lanceert nieuwe bundels voor Aldi Talk | RetailDetail

Aldi lanceert nieuwe bundels voor Aldi Talk

Aldi lanceert nieuwe bundels voor Aldi Talk

De Duitse discounter Aldi komt op de proppen met nieuwe bundels voor zijn mobieletelefonieservice Aldi Talk. Zo wil het klanten meer keuzevrijheid geven. In totaal komen er drie nieuwe pakketten.

All-in-one formule

Klanten zullen voortaan kunnen kiezen voor een all-in-one formule, waarbij ze voor een vaste prijs een aantal belminuten, sms'en en een hoeveelheid internetdata ter beschikking krijgen. De drie bundels krijgen prijzen van 4 euro, 7,50 euro en 15 euro. Er is ook een starterspakket, waarbij gebruikers met 10 euro belwaarde snel aan de slag kunnen gaan.


Er zijn daarnaast vier databundels, waarbij extra data kan worden aangekocht voor een vast bedrag. Daar variëren de bedragen van 1 euro voor 100 MB, die voor één dag beschikbaar is, tot 12,5 euro voor een bundel van 1 GB die een hele maand beschikbaar is.


Wie in het buitenland wil bellen, kan een roamingbundel aankopen. Die kan enkel in het buitenland gebruikt worden. Voor 5 euro krijgt de klant zo 50 belminuten en 50 sms'en.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.