Aldi lanceert nieuwe bundels voor Aldi Talk

Aldi lanceert nieuwe bundels voor Aldi Talk

De Duitse discounter Aldi komt op de proppen met nieuwe bundels voor zijn mobieletelefonieservice Aldi Talk. Zo wil het klanten meer keuzevrijheid geven. In totaal komen er drie nieuwe pakketten.

All-in-one formule

Klanten zullen voortaan kunnen kiezen voor een all-in-one formule, waarbij ze voor een vaste prijs een aantal belminuten, sms'en en een hoeveelheid internetdata ter beschikking krijgen. De drie bundels krijgen prijzen van 4 euro, 7,50 euro en 15 euro. Er is ook een starterspakket, waarbij gebruikers met 10 euro belwaarde snel aan de slag kunnen gaan.


Er zijn daarnaast vier databundels, waarbij extra data kan worden aangekocht voor een vast bedrag. Daar variëren de bedragen van 1 euro voor 100 MB, die voor één dag beschikbaar is, tot 12,5 euro voor een bundel van 1 GB die een hele maand beschikbaar is.


Wie in het buitenland wil bellen, kan een roamingbundel aankopen. Die kan enkel in het buitenland gebruikt worden. Voor 5 euro krijgt de klant zo 50 belminuten en 50 sms'en.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Back to top