Artis-punten nu ook in te ruilen bij Carrefour Markets

Artis-punten nu ook in te ruilen bij Carrefour Markets

Vanwege de populariteit van de nieuwe Artis Historia-punten heeft Carrefour besloten om het ook mogelijk te maken om de punten in te ruilen bij ongeveer 200 vestigingen van Carrefour Market. Ook de verschillende albums zullen daar te vinden zijn.

Ook oude punten aanvaard

Tot nu toe konden de punten enkel bij de Hypermarkten van Carrefour ingeruild worden tegen stickers of verzamelalbums. Voortaan kan dat dus ook bij de kleinere Carrefour Markets. Daardoor zullen verzamelaars hun punten bij ongeveer 250 filialen kunnen inruilen.


Voor verzamelaars die nog oude punten hebben liggen, is er ook goed nieuws. Uitgever Concrea heeft besloten om tot 250 oude punten per persoon te aanvaarden. De punten van Artis Historia waren jaar en dag gemeengoed in België, maar verdwenen in 2001 van de verpakkingen. Sinds de lancering in september van vorig jaar zijn er echter al opnieuw duizenden verzamelboeken verkocht.


Dit jaar worden er per trimester drie nieuwe boeken gelanceerd. De boeken zullen allemaal een hardcover krijgen en zullen handelen over reizen, kunst of doe-het-zelf. De eerste nieuwe reeks wordt in september verwacht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top