BD myShopi lanceert eigen magazine

BD myShopi lanceert eigen magazine

BD myShopi heeft een eigen consumentenmagazine op de markt gebracht, dat zowel online als offline te bekijken is. Het magazine wordt verdeeld op 1,5 miljoen exemplaren en is daarmee meteen het grootste van België.

"Perfecte aanvulling"

BD myShopi wil met het nieuwe magazine aantonen dat een gedrukt magazine in de brievenbus nog altijd van waarde kan zijn. "Als grootste speler in huis-aan-huisbedeling van reclamedrukwerk komen we daarom 4 keer per jaar met myShopizine, een eigen magazine op 1,5 miljoen exemplaren, bovenop het folderpakket dat we wekelijks bedelen in 4,3 miljoen brievenbussen. Het vormt de perfecte aanvulling op onze logistieke en digitale activiteiten en benadrukt eens te meer ons geloof in een sterke omni-channelstrategie", zegt Tim de Witte, CCO bij BD myShopi.


Binnen het concept van het magazine volgt de lezer een consument tijdens een dagje shoppen bij een zaak. In het magazine deelt die consument dan zijn indrukken over de producten en merken die voorbij komen. Het magazine zal dan ook voornamelijk gevuld worden met 'native advertising', naast de klassieke advertenties.


Naast de papieren variant, die vier keer per jaar verdeeld wordt, zal het magazine ook te vinden zijn als interactief digitaal blad. Het eerste nummer zal op 14 maart in de brievenbussen liggen in heel België.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


"Amazon bijna klaar om kassaloze Go te lanceren"

20/11/2017

Volgens sommige bronnen werft Amazon momenteel bouwmanagers en marketeers aan voor zijn Amazon Go-team. Dat wijst er mogelijk op dat de supermarkt zonder personeel nu ook echt in de startblokken staat.

Mark Thomson (Zebra): "De tools voor de toekomst zijn al voorhanden"

17/11/2017

Volgens Mark Thomson, Director of Retail Industry Solutions bij Zebra, verandert de retail in de nabije toekomst ingrijpender dan in de voorbije vijftig jaar bij elkaar opgeteld.

Qrf Beste Winkelketen van België en Qrf Webshop Awards: spanning stijgt!

16/11/2017

Op donderdag 23 november is het zover: op die avond worden de winnaars van de ‘Qrf Beste Winkelketen van België’ en ‘Qrf Webshop Awards’ bekendgemaakt tijdens de RetailDetail Night. 

Omzet 100 grootste webshops in België stijgt 13,5%

16/11/2017

De omzet van de top 100 webshops in België is van 3,7 miljard euro toegenomen naar 4,2 miljard euro, een stijging met 13,5%. Vooral voedingsmiddelen en huishoudelijke artikelen gaan vlotter over de digitale toonbank.

Supermarkten aan de ketting in regio Turnhout

16/11/2017

Grootwarenhuizen kunnen niet langer uitbreiden of nieuwe filialen openen in de stadsregio Turnhout. De maatregel moet de lokale handel in Turnhout, Vosselaar, Beerse en Oud-Turnhout een duwtje in de rug geven.

Topman Horeca Vlaanderen nieuwe baas Unizo

16/11/2017

Als de raad van bestuur van Unizo op 7 december het licht op groen zet, wordt Danny Van Assche de opvolger van Karel Van Eetvelt als topman bij ondernemersorganisatie. Voor de 45-jarige Van Assche zou dat een terugkeer naar de roots zijn.

Back to top