BD myShopi lanceert eigen magazine

BD myShopi lanceert eigen magazine

BD myShopi heeft een eigen consumentenmagazine op de markt gebracht, dat zowel online als offline te bekijken is. Het magazine wordt verdeeld op 1,5 miljoen exemplaren en is daarmee meteen het grootste van België.

"Perfecte aanvulling"

BD myShopi wil met het nieuwe magazine aantonen dat een gedrukt magazine in de brievenbus nog altijd van waarde kan zijn. "Als grootste speler in huis-aan-huisbedeling van reclamedrukwerk komen we daarom 4 keer per jaar met myShopizine, een eigen magazine op 1,5 miljoen exemplaren, bovenop het folderpakket dat we wekelijks bedelen in 4,3 miljoen brievenbussen. Het vormt de perfecte aanvulling op onze logistieke en digitale activiteiten en benadrukt eens te meer ons geloof in een sterke omni-channelstrategie", zegt Tim de Witte, CCO bij BD myShopi.


Binnen het concept van het magazine volgt de lezer een consument tijdens een dagje shoppen bij een zaak. In het magazine deelt die consument dan zijn indrukken over de producten en merken die voorbij komen. Het magazine zal dan ook voornamelijk gevuld worden met 'native advertising', naast de klassieke advertenties.


Naast de papieren variant, die vier keer per jaar verdeeld wordt, zal het magazine ook te vinden zijn als interactief digitaal blad. Het eerste nummer zal op 14 maart in de brievenbussen liggen in heel België.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Genomineerden Mercuriusprijs bekend

14/09/2017

Op 25 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit, waarbij de organisatie het beste winkelconcept van het jaar beloont. De elf genomineerden zijn nu al bekend gemaakt.

"EU moet grenzen e-commerce beter vastleggen"

13/09/2017

Volgens Nederlands europarlementariër Marietje Schaak moet de Europese Commissie een beter kader creëren voor digitale handel in en met de Europese lidstaten. Anders gaan grote internetbedrijven de standaarden zelf bepalen, vreest ze.

Europa wil betere omkadering franchisenemers

13/09/2017

Het Europees Parlement heeft gisteren het rapport ‘Over de werking van franchising in de detailhandel’ aangenomen. Daarin staan een aantal punten die de positie van de franchisenemer moeten versterken.

Google dan toch in beroep tegen Europese boete

12/09/2017

Ondanks eerdere meldingen dat Google de nodige aanpassingen ging doen aan Google Shopping om in orde te zijn met de Europese wetgeving, heeft het internetbedrijf nu toch besloten om in beroep te gaan tegen de monsterboete.

Back to top