Carrefour opent opnieuw Summerdrive in Knokke

Carrefour opent opnieuw Summerdrive in Knokke

Supermarktketen Carrefour gaat dit jaar opnieuw een Summerdrive openen in Knokke. Het aantal producten in de Summerdrive is dit jaar wel stevig opgedreven.

10.000 producten

Het beheer van de Summerdrive is in handen van de Carrefour Market in Knokke. Die voorziet 10.000 producten waaruit de klant kan kiezen, liefst zever keer meer dan vorig jaar. Onder het assortiment bevinden zich nu ook kant-en-klare maaltijden en dagverse sushi.

 

Elke bestelling die voor 14u geplaatst wordt, zal binnen de twee uur gereed gemaakt worden voor de klant. Bestellingen tussen 14u en 16u30 staan klaar tegen 18u30. Bestellingen kunnen ook gratis aan huis geleverd worden, maar enkel vanaf een totaalbedrag van 40 euro. Leveringen gebeuren enkel met elektrische voertuigen, om minder belastend te zijn voor het milieu.

 

Om aankopen via de Summerdrive nog interessanter te maken, krijgen alle klanten vijf procent korting op hun aankopen. De Summerdrive is vanaf woensdag 8 juli tot het einde van de zomervakantie zeven dagen op zeven geopend.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top