Dag van de klant en Sunday shopday worden Weekend van de klant

Dag van de klant en Sunday shopday worden Weekend van de klant

UNIZO, Comeos en UCM hebben besloten om de verschillende concepten van Dag van de klant en Sunday Shopday om te vormen tot het overkoepelende Weekend van de klant, dat vanaf nu elk jaar zal worden georganiseerd.

Klant bedanken

Het Weekend van de klant zal telkens in het eerste weekend van oktober worden georganiseerd, in Vlaanderen door UNIZO en Comeos, terwijl in Wallonië UCM samen met Comeos de kar zal trekken. In Brussel werken de drie partijen samen. Tijdens die weekends zullen handelaars verschillende activiteiten organiseren om hun klanten te bedanen. “Het is dankzij hen dat we nu naar de toekomst kunnen kijken en positieve projecten als het Weekend van de Klant kunnen organiseren”, zegt Karel Van Eetvelt, gedelegeerd bestuurder van UNIZO.

 

Voor de eerste editie zijn Bancontact en Worldline de hoofdpartners. “Consumenten betalen vandaag meer en meer met de kaart. Tijdens het Weekend van de Klant willen we ook onze klanten, de handelaren zelf, extra verwennen. En daarom biedt Worldline het hele weekend lang al zijn klanten gratis Bancontact-transacties tot en met 5 euro aan”, zegt Eric Spapens, directeur marketing van Worldline.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een flagshipstore openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Back to top