De waarde van correcte data centraal op GS1 FORUM-dagen | RetailDetail

De waarde van correcte data centraal op GS1 FORUM-dagen

De waarde van correcte data centraal op GS1 FORUM-dagen

(publi) Op 7 en 8 maart organiseert GS1 Belgilux vier informatie- en netwerkevents met als rode draad het identificeren, capteren en delen van correcte data voor meer efficiëntie en een betere dienstverlening aan de consument. 

 

Vier events

De GS1 FORUM dagen richten zich tot wie actief is in FMCG, Foodservice of Doe-Het-Zelf & Tuin. Tijdens de vier events leert u over de nieuwe GS1-projecten, hoort u de laatste trends rond data-uitwisseling en verneemt u hoe te voldoen aan de nieuwe wettelijke vereisten. Op de FORUM-website vindt u alle programma’s en de online registratie. Alle vier events vinden plaats in Tour & Taxis.

 

Workshop mobiele kortingsbon

Wanneer? 7 maart van 10u30 tot 13u

Wat kan u leren? Hoe zetten we de m-coupon in de markt? Welke zijn de rollen en verantwoordelijkheden van alle actoren? Hoe is de eerste test verlopen? Welk concept hebben de app providers uitgewerkt om de consument om een nieuwe manier te benaderen?  Brands en retailers gaan in debat.

Voor wie? (Digital) marketeers, brand & e-commerce managers, en eenieder verantwoordelijk voor kortingsbonnen.

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

 

Workshop gevaarlijke producten

Deze workshop is een co-organisatie van GS1 Belgilux, BABM, COMEOS, DETIC en FEBIN.

Wanneer? 7 maart van 13u30 tot 17u

Wat kan u leren? Als leveranciers, retailers of organisaties krijgt u inzicht in de vele bestaande wetgevingen en nieuwe verplichtingen rond gevaarlijke producten. Hoe kunnen bedrijven efficiënt data uitwisselen over deze producten? Retailers en leveranciers gaan in debat.

Voor wie? QHSE managers, preventieadviseurs, kwaliteitsmedewerkers, regulatory & public affairs, legal managers, master data, aankoop, R&D, brandmanagers en CEO’s.

Gratis deelname voor de leden van de organiserende verenigingen.

Naar het event

 

FORUM 2016

Wanneer? 8 maart van 8u30 tot 14u

Thema? The value of accurate data – Together we serve the consumer & the industry. Als deelnemer krijgt u een overzicht van de lopende projecten, afgewisseld met interviews en video’s en kan u luisteren naar keynote speaker Herman Konings. Laat u ook verrassen door een interactief debat over de GS1 uitdagingen voor de toekomst.

Voor wie? CEO’s, marketing & sales managers, data managers, EDI managers, supply chain managers, customer support managers, IT managers, …

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

 

Workshop Foodservice

Wanneer? 8 maart van 14u tot 17u

Wat kan u leren? Met de inzet van toonaangevende foodservice bedrijven en de begeleiding van de bedrijven door GS1, worden volledige en nauwkeurige gegevens in de foodservice nu werkelijkheid. Hoe kunnen leveranciers aan de slag? 

Voor wie? Leveranciers aan de foodservice

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Pabo start door als ‘be you’

21/06/2018

Het failliete erotiekconcern Beate Uhse, het moederbedrijf achter Pabo, neemt een doorstart onder een nieuwe merknaam. De focus ligt op online handel.

Fox & Cie opent 17e speelgoedwinkel in Doornik

21/06/2018

De Waalse speelgoedketen Fox & Cie heeft haar zeventiende vestiging geopend in het Doornikse winkelcentrum Les Bastions. "Welke crisis in de speelgoedmarkt?", vraagt de keten zich af.

Tom&Co heeft 100 Franse locaties op het oog

21/06/2018

De Belgische dierenspeciaalzaak Tom&Co zet zijn opmars verder op de Franse markt. Zopas opende de 25ste winkel in Nantes, volgens een nieuw concept. Dit jaar zullen er nog zeven vestigingen volgen bij onze zuiderburen.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Speelgoedketen La Grande Récré geeft België op

20/06/2018

De Franse retailer La Grande Récré ondervindt zware financiële problemen en wil zich concentreren op de thuismarkt. De Belgische tak legt volgende maandag de boeken neer: 16 winkels sluiten, 95 jobs gaan verloren.