De waarde van correcte data centraal op GS1 FORUM-dagen | RetailDetail

De waarde van correcte data centraal op GS1 FORUM-dagen

De waarde van correcte data centraal op GS1 FORUM-dagen

(publi) Op 7 en 8 maart organiseert GS1 Belgilux vier informatie- en netwerkevents met als rode draad het identificeren, capteren en delen van correcte data voor meer efficiëntie en een betere dienstverlening aan de consument. 

 

Vier events

De GS1 FORUM dagen richten zich tot wie actief is in FMCG, Foodservice of Doe-Het-Zelf & Tuin. Tijdens de vier events leert u over de nieuwe GS1-projecten, hoort u de laatste trends rond data-uitwisseling en verneemt u hoe te voldoen aan de nieuwe wettelijke vereisten. Op de FORUM-website vindt u alle programma’s en de online registratie. Alle vier events vinden plaats in Tour & Taxis.

 

Workshop mobiele kortingsbon

Wanneer? 7 maart van 10u30 tot 13u

Wat kan u leren? Hoe zetten we de m-coupon in de markt? Welke zijn de rollen en verantwoordelijkheden van alle actoren? Hoe is de eerste test verlopen? Welk concept hebben de app providers uitgewerkt om de consument om een nieuwe manier te benaderen?  Brands en retailers gaan in debat.

Voor wie? (Digital) marketeers, brand & e-commerce managers, en eenieder verantwoordelijk voor kortingsbonnen.

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

 

Workshop gevaarlijke producten

Deze workshop is een co-organisatie van GS1 Belgilux, BABM, COMEOS, DETIC en FEBIN.

Wanneer? 7 maart van 13u30 tot 17u

Wat kan u leren? Als leveranciers, retailers of organisaties krijgt u inzicht in de vele bestaande wetgevingen en nieuwe verplichtingen rond gevaarlijke producten. Hoe kunnen bedrijven efficiënt data uitwisselen over deze producten? Retailers en leveranciers gaan in debat.

Voor wie? QHSE managers, preventieadviseurs, kwaliteitsmedewerkers, regulatory & public affairs, legal managers, master data, aankoop, R&D, brandmanagers en CEO’s.

Gratis deelname voor de leden van de organiserende verenigingen.

Naar het event

 

FORUM 2016

Wanneer? 8 maart van 8u30 tot 14u

Thema? The value of accurate data – Together we serve the consumer & the industry. Als deelnemer krijgt u een overzicht van de lopende projecten, afgewisseld met interviews en video’s en kan u luisteren naar keynote speaker Herman Konings. Laat u ook verrassen door een interactief debat over de GS1 uitdagingen voor de toekomst.

Voor wie? CEO’s, marketing & sales managers, data managers, EDI managers, supply chain managers, customer support managers, IT managers, …

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

 

Workshop Foodservice

Wanneer? 8 maart van 14u tot 17u

Wat kan u leren? Met de inzet van toonaangevende foodservice bedrijven en de begeleiding van de bedrijven door GS1, worden volledige en nauwkeurige gegevens in de foodservice nu werkelijkheid. Hoe kunnen leveranciers aan de slag? 

Voor wie? Leveranciers aan de foodservice

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Coolblue doet z’n stinkende best om klanten blij te maken”

23/02/2018

Een retailer die met humor het verschil maakt: het kan. Als je erin slaagt klanten blij te maken, hoef je nauwelijks in reclame te investeren, zegt Matthias De Clercq, manager van Coolblue België. Hij spreekt op het RetailDetail Omnichannel Congress.

150e Belgische Action opent de deuren

23/02/2018

Winkelketen Action opent op 24 februari haar 150e Belgische vestiging, in Nieuwpoort. De eerste Belgische winkel van Action opende in 2005, vorig jaar werden er nog zeventien nieuwe vestigingen neergepoot.

Filet Pur: Uw portie speculatieve onzin

23/02/2018

Here we go again: foodretail is in essentie slechts een loopgravenoorlog. Maar wie haalt de consument uit z’n winterdepressie? Hier ligt een ondankbare taak voor het wekelijkse nieuwsoverzicht van RetailDetail Food!

Nieuwe Europese garantierichtlijnen niet overal goed onthaald

23/02/2018

Het Europees Parlement heeft vandaag een voorstel goedgekeurd om de garantieregels voor heel Europa te harmoniseren. Die beslissing wordt door Comeos op applaus onthaald, maar Unizo ziet het dan weer als een gemiste kans.

Handelaars richten eigen netwerk op tegen winkelcriminaliteit

23/02/2018

Comeos, de Belgische federatie voor handel en diensten, heeft in samenwerking met de politie het Commerce Information Network (COMIN) opgericht. Dat moet handelaars helpen georganiseerde winkelcriminaliteit aan te pakken.

Blokker wil in 2019 opnieuw winst maken

23/02/2018

Met de Nederlandse winkelketen Blokker gaat het stilaan de juiste kant op, althans volgens CEO Casper Meijer. Hij verwacht wel dat Blokker dit jaar nog een verlies zal moeten slikken, maar mikt op winst in 2019.

Back to top