De waarde van correcte data centraal op GS1 FORUM-dagen

De waarde van correcte data centraal op GS1 FORUM-dagen

(publi) Op 7 en 8 maart organiseert GS1 Belgilux vier informatie- en netwerkevents met als rode draad het identificeren, capteren en delen van correcte data voor meer efficiëntie en een betere dienstverlening aan de consument. 

 

Vier events

De GS1 FORUM dagen richten zich tot wie actief is in FMCG, Foodservice of Doe-Het-Zelf & Tuin. Tijdens de vier events leert u over de nieuwe GS1-projecten, hoort u de laatste trends rond data-uitwisseling en verneemt u hoe te voldoen aan de nieuwe wettelijke vereisten. Op de FORUM-website vindt u alle programma’s en de online registratie. Alle vier events vinden plaats in Tour & Taxis.

 

Workshop mobiele kortingsbon

Wanneer? 7 maart van 10u30 tot 13u

Wat kan u leren? Hoe zetten we de m-coupon in de markt? Welke zijn de rollen en verantwoordelijkheden van alle actoren? Hoe is de eerste test verlopen? Welk concept hebben de app providers uitgewerkt om de consument om een nieuwe manier te benaderen?  Brands en retailers gaan in debat.

Voor wie? (Digital) marketeers, brand & e-commerce managers, en eenieder verantwoordelijk voor kortingsbonnen.

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

 

Workshop gevaarlijke producten

Deze workshop is een co-organisatie van GS1 Belgilux, BABM, COMEOS, DETIC en FEBIN.

Wanneer? 7 maart van 13u30 tot 17u

Wat kan u leren? Als leveranciers, retailers of organisaties krijgt u inzicht in de vele bestaande wetgevingen en nieuwe verplichtingen rond gevaarlijke producten. Hoe kunnen bedrijven efficiënt data uitwisselen over deze producten? Retailers en leveranciers gaan in debat.

Voor wie? QHSE managers, preventieadviseurs, kwaliteitsmedewerkers, regulatory & public affairs, legal managers, master data, aankoop, R&D, brandmanagers en CEO’s.

Gratis deelname voor de leden van de organiserende verenigingen.

Naar het event

 

FORUM 2016

Wanneer? 8 maart van 8u30 tot 14u

Thema? The value of accurate data – Together we serve the consumer & the industry. Als deelnemer krijgt u een overzicht van de lopende projecten, afgewisseld met interviews en video’s en kan u luisteren naar keynote speaker Herman Konings. Laat u ook verrassen door een interactief debat over de GS1 uitdagingen voor de toekomst.

Voor wie? CEO’s, marketing & sales managers, data managers, EDI managers, supply chain managers, customer support managers, IT managers, …

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

 

Workshop Foodservice

Wanneer? 8 maart van 14u tot 17u

Wat kan u leren? Met de inzet van toonaangevende foodservice bedrijven en de begeleiding van de bedrijven door GS1, worden volledige en nauwkeurige gegevens in de foodservice nu werkelijkheid. Hoe kunnen leveranciers aan de slag? 

Voor wie? Leveranciers aan de foodservice

Gratis deelname mits registratie

Naar het event

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Back to top