Driespoort Shopping Deinze in volle ontwikkeling

Driespoort Shopping Deinze in volle ontwikkeling

In Deinze is projectontwikkelaar De Kortrijkse Toren bezig met de ontwikkeling van Driespoort Shopping Deinze. De site zal 9.000 m² winkelruimte bevatten, met onder andere ruimte voor een Albert Heijn.

Zes winkelblokken

De oppervlakte van het winkelcentrum wordt verdeeld in zes winkelblokken, met winkelruimte van verschillende groottes. Daarnaast komt er een parking met 300 parkeerplaatsen en zullen er ook woonmogelijkheden zijn. Er komt ook een pakjesautomaat van bpost, waar online bestellingen kunnen worden afgehaald.

 

Driespoort Shopping Deinze hoopt dankzij zijn ligging veel consumenten aan te trekken: het winkelcentrum ligt op slechts enkele minuten van het station en is gelegen langs een druk kruispunt. Volgens de projectontwikkelaar wonen er ruim 280.000 potentiële consumenten in een straal van twintig minuten.

 

De eerste onderdelen van het project moeten tegen midden april afgewerkt zijn. Het is ook dan dat Albert Heijn zijn deuren wil openen. Gesprekken met andere retailers zijn momenteel nog aan de gang.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top