Driespoort Shopping Deinze in volle ontwikkeling | RetailDetail

Driespoort Shopping Deinze in volle ontwikkeling

Driespoort Shopping Deinze in volle ontwikkeling

In Deinze is projectontwikkelaar De Kortrijkse Toren bezig met de ontwikkeling van Driespoort Shopping Deinze. De site zal 9.000 m² winkelruimte bevatten, met onder andere ruimte voor een Albert Heijn.

Zes winkelblokken

De oppervlakte van het winkelcentrum wordt verdeeld in zes winkelblokken, met winkelruimte van verschillende groottes. Daarnaast komt er een parking met 300 parkeerplaatsen en zullen er ook woonmogelijkheden zijn. Er komt ook een pakjesautomaat van bpost, waar online bestellingen kunnen worden afgehaald.

 

Driespoort Shopping Deinze hoopt dankzij zijn ligging veel consumenten aan te trekken: het winkelcentrum ligt op slechts enkele minuten van het station en is gelegen langs een druk kruispunt. Volgens de projectontwikkelaar wonen er ruim 280.000 potentiële consumenten in een straal van twintig minuten.

 

De eerste onderdelen van het project moeten tegen midden april afgewerkt zijn. Het is ook dan dat Albert Heijn zijn deuren wil openen. Gesprekken met andere retailers zijn momenteel nog aan de gang.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen. Het neemt een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Wouter Kolk, de CEO van Albert Heijn, een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping' in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.