Flexmail en Addemar fuseren | RetailDetail

Flexmail en Addemar fuseren

Flexmail en Addemar fuseren

Flexmail en Addemar, twee bedrijven die zich bezig houden met e-mailmarketing, gaan fuseren. Samen worden ze de grootste Belgische speler in de markt. Ze zullen ongeveer 30 personen te werk stellen.

“Sterker investeren en innoveren”

“De fusie brengt tal van voordelen met zich mee”, zegt Jacqueline Mahieux, één van de oprichters van Flexmail. “Samen hebben we als team alle kennis en ervaring in huis om nog sterker in het platform te investeren en te innoveren met nieuwe features. Onze klanten zullen hier volop de vruchten van kunnen plukken.”

 

Het doel van de fusie is om nog betere ondersteuning te bieden aan de gebruikers, zowel op vlak van advies als opleiding. “Binnen onze markt willen we ons nog meer richten op integraties met externe systemen, en op de verdere uitbouw van onze bestaande marketing automation en targeting mogelijkheden. Zo kunnen we onze gebruikers alle tools in handen geven om doelgerichte campagnes op te zetten.”

 

Zowel Addemar als Flexmail hebben zich gespecialiseerd in geautomatiseerde e-mailcampagnes en systeemintegratie, met een sterke focus op gebruiksgemak, flexibiliteit en service. Tot hun klanten behoren bedrijven als Toerisme Vlaanderen, Total, BKCP Bank, Telenet, Luminus en Bpost.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.