Flexmail en Addemar fuseren

Flexmail en Addemar fuseren

Flexmail en Addemar, twee bedrijven die zich bezig houden met e-mailmarketing, gaan fuseren. Samen worden ze de grootste Belgische speler in de markt. Ze zullen ongeveer 30 personen te werk stellen.

“Sterker investeren en innoveren”

“De fusie brengt tal van voordelen met zich mee”, zegt Jacqueline Mahieux, één van de oprichters van Flexmail. “Samen hebben we als team alle kennis en ervaring in huis om nog sterker in het platform te investeren en te innoveren met nieuwe features. Onze klanten zullen hier volop de vruchten van kunnen plukken.”

 

Het doel van de fusie is om nog betere ondersteuning te bieden aan de gebruikers, zowel op vlak van advies als opleiding. “Binnen onze markt willen we ons nog meer richten op integraties met externe systemen, en op de verdere uitbouw van onze bestaande marketing automation en targeting mogelijkheden. Zo kunnen we onze gebruikers alle tools in handen geven om doelgerichte campagnes op te zetten.”

 

Zowel Addemar als Flexmail hebben zich gespecialiseerd in geautomatiseerde e-mailcampagnes en systeemintegratie, met een sterke focus op gebruiksgemak, flexibiliteit en service. Tot hun klanten behoren bedrijven als Toerisme Vlaanderen, Total, BKCP Bank, Telenet, Luminus en Bpost.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top