Flexmail en Addemar fuseren | RetailDetail

Flexmail en Addemar fuseren

Flexmail en Addemar fuseren

Flexmail en Addemar, twee bedrijven die zich bezig houden met e-mailmarketing, gaan fuseren. Samen worden ze de grootste Belgische speler in de markt. Ze zullen ongeveer 30 personen te werk stellen.

“Sterker investeren en innoveren”

“De fusie brengt tal van voordelen met zich mee”, zegt Jacqueline Mahieux, één van de oprichters van Flexmail. “Samen hebben we als team alle kennis en ervaring in huis om nog sterker in het platform te investeren en te innoveren met nieuwe features. Onze klanten zullen hier volop de vruchten van kunnen plukken.”

 

Het doel van de fusie is om nog betere ondersteuning te bieden aan de gebruikers, zowel op vlak van advies als opleiding. “Binnen onze markt willen we ons nog meer richten op integraties met externe systemen, en op de verdere uitbouw van onze bestaande marketing automation en targeting mogelijkheden. Zo kunnen we onze gebruikers alle tools in handen geven om doelgerichte campagnes op te zetten.”

 

Zowel Addemar als Flexmail hebben zich gespecialiseerd in geautomatiseerde e-mailcampagnes en systeemintegratie, met een sterke focus op gebruiksgemak, flexibiliteit en service. Tot hun klanten behoren bedrijven als Toerisme Vlaanderen, Total, BKCP Bank, Telenet, Luminus en Bpost.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Coolblue doet z’n stinkende best om klanten blij te maken”

23/02/2018

Een retailer die met humor het verschil maakt: het kan. Als je erin slaagt klanten blij te maken, hoef je nauwelijks in reclame te investeren, zegt Matthias De Clercq, manager van Coolblue België. Hij spreekt op het RetailDetail Omnichannel Congress.

150e Belgische Action opent de deuren

23/02/2018

Winkelketen Action opent op 24 februari haar 150e Belgische vestiging, in Nieuwpoort. De eerste Belgische winkel van Action opende in 2005, vorig jaar werden er nog zeventien nieuwe vestigingen neergepoot.

Nieuwe Europese garantierichtlijnen niet overal goed onthaald

23/02/2018

Het Europees Parlement heeft vandaag een voorstel goedgekeurd om de garantieregels voor heel Europa te harmoniseren. Die beslissing wordt door Comeos op applaus onthaald, maar Unizo ziet het dan weer als een gemiste kans.

Handelaars richten eigen netwerk op tegen winkelcriminaliteit

23/02/2018

Comeos, de Belgische federatie voor handel en diensten, heeft in samenwerking met de politie het Commerce Information Network (COMIN) opgericht. Dat moet handelaars helpen georganiseerde winkelcriminaliteit aan te pakken.

Blokker wil in 2019 opnieuw winst maken

23/02/2018

Met de Nederlandse winkelketen Blokker gaat het stilaan de juiste kant op, althans volgens CEO Casper Meijer. Hij verwacht wel dat Blokker dit jaar nog een verlies zal moeten slikken, maar mikt op winst in 2019.

KaDeTe, ’s werelds eerste startup-supermarkt, opent in Berlijn

22/02/2018

In Berlijn opent volgende maand KaDeTe, ’s werelds eerste startupsupermarkt. De fysieke marktplaats geeft startende merken en bedrijven de kans om in contact te komen met consumenten en inkopers.

Back to top