Fun lanceert nieuwe website en nieuw winkelconcept | RetailDetail

Fun lanceert nieuwe website en nieuw winkelconcept

Fun lanceert nieuwe website en nieuw winkelconcept

Speelgoedketen Fun heeft in Lokeren een winkel geopend die is ingericht volgens een volledig nieuw concept. Dat gaat samen met een nieuwe baseline: Play, Create, Party. Ook de website werd volledig aangepakt.

Nieuw logo

De nieuwe slagzin gaat ook gepaard met een gloednieuw logo voor Fun. "Fun wordt volwassener, hoewel het Fungehalte prominent aanwezig blijft. Meer nog, Fun wil zijn stempel zetten als familiemerk door verrassend uit de hoek komen in communicatie en aanbod. En daar hoort een logo bij dat tijdloos is, met respect voor het verleden", schrijft de keten in een persbericht.

 

De eerste pilootwinkel van het nieuwe Fun werd ingedeeld in de drie delen van de baseline: play, create en party - al overlappen die drie onderdelen wel op bepaalde plekken. In het centrum van de winkel worden demonstraties gegeven en kunnen producten getest worden. Fun wil zo af van het supermarktgevoel.

 

Ook de website werd onder handen genomen en in een nieuw kleedje gestoken: producten worden er voortaan ook ingedeeld volgens de nieuwe categorieën en er is een insipiratiehoek, waar klanten zich kunnen laten inspireren door het assortiment.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

Nationale Loterij plant eigen winkelketen

06/07/2018

De Nationale Loterij heeft plannen om een eigen winkelketen te openen en zoekt daarvoor al naar panden in Antwerpen, Gent, Luik en Namen.

“Fusie Karstadt en Kaufhof zo goed als rond”

05/07/2018

Het Canadese winkelconcern Hudson’s Bay heeft een deal met de Oostenrijkse Sigma Holding, eigenaar van de Duitse warenhuisketen Karstadt. Volgens Duitse media was een voorlopige overeenkomst getekend, volgens de Canadezen is het echter helemaal nog niet zo ver.

Zomeractie: ontdek Antwerpen als internationaal retaillaboratorium

04/07/2018

Antwerpen is een van de meest trendsettende steden en belangrijkste retaillaboratoria van het moment. Zowel grote internationale ketens als startups innoveren en experimenteren er met nieuwe concepten. Antwerp hunt gidst je er langs, nu met exclusieve zomerkorting.

Alibaba-topman en premier Michel bespreken investering in Luik

04/07/2018

Jack Ma, oprichter en voorzitter van de Chinese internetreus Alibaba, heeft een mogelijke investering in Luik besproken met premier Charles Michel. Na afloop was Ma vaag, Michel legt de bal bij het bedrijf.