Gino Van Ossel wint prijs voor Managementboek van het jaar

Gino Van Ossel wint prijs voor Managementboek van het jaar

Vlerick-professor Gino Van Ossel heeft de Nederlandse prijs voor 'Managementboek van het jaar' gewonnen met zijn boek 'Omnichannel in Retail'. Hij is de eerste Belg die de prijs weet te winnen.

"Eerste Belg is extra pigment"

De prijs wordt uitgereikt door Managementboek.nl, de grootste online winkel voor managementboeken in Nederland. "Dit is de meest prestigieuze prijs voor een managementboek in het Nederlandse taalgebied. Dat een onafhankelijke jury, die mij helemaal niet kent, uit honderden boeken het mijne tot winnaar uitroept, is de mooiste erkenning die je kan krijgen. Dat daarmee voor het eerst een Belg wint, is een extra pigment", aldus een jubelende Van Ossel.

 

"Dit boek heeft een hoge mate van actualiteitswaarde, is bruikbaar in het hier en nu, en het richt zich op een ontwikkeling die de komende jaren alleen maar belangrijker zal worden. Een boek geschikt voor zowel professional als leek, voor de denker en de doener, de gelegenheidslezer en de alleslezer", verantwoordde de jury zijn keuze voor het boek 'Omnichannel in Retail'.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top