Gino Van Ossel wint prijs voor Managementboek van het jaar

Gino Van Ossel wint prijs voor Managementboek van het jaar

Vlerick-professor Gino Van Ossel heeft de Nederlandse prijs voor 'Managementboek van het jaar' gewonnen met zijn boek 'Omnichannel in Retail'. Hij is de eerste Belg die de prijs weet te winnen.

"Eerste Belg is extra pigment"

De prijs wordt uitgereikt door Managementboek.nl, de grootste online winkel voor managementboeken in Nederland. "Dit is de meest prestigieuze prijs voor een managementboek in het Nederlandse taalgebied. Dat een onafhankelijke jury, die mij helemaal niet kent, uit honderden boeken het mijne tot winnaar uitroept, is de mooiste erkenning die je kan krijgen. Dat daarmee voor het eerst een Belg wint, is een extra pigment", aldus een jubelende Van Ossel.

 

"Dit boek heeft een hoge mate van actualiteitswaarde, is bruikbaar in het hier en nu, en het richt zich op een ontwikkeling die de komende jaren alleen maar belangrijker zal worden. Een boek geschikt voor zowel professional als leek, voor de denker en de doener, de gelegenheidslezer en de alleslezer", verantwoordde de jury zijn keuze voor het boek 'Omnichannel in Retail'.

Tags: